netjes geholpen

vakmanschap

zakelijk en eerlijk

Klantvriendelijk

Top bedrijf dat openstaat voor de klant.

Zeer goede service

Alle tijd voor de klant

Top service en fijne medewerkers!

Goede service, aardige mensen!

Helemaal top en het belangrijkste is het vertrouwen .

Vertrouwen en kwaliteit .

Uitstekende service!

Goede service. Direct geholpen. Vakmanschap

Fantastische fiets met geweldig snelle service

We hebben online de Sparta pick up gekocht, deze kon razend snel afgemonteerd geleverd worden. Ik ben ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Al met al een hele positieve ervaring! Hartelijk dank!

Heel prettig en goed advies en service! Top!

Vanaf binnenkomst direct heel vriendelijk en deskundig advies en hulp met alle aandacht. Blij de winkel uit met goed product en blij gezicht. Mooie winkel met goede sfeer en uitstraling.

goede voorlichting

Was niet van plan om al te kopen maar de proefrit heeft mer overtuigd

Meedenken met wensen van de klant en prima voorlichting!

Prettige verkopers, winkel en werkplaats-personeel.

Alles super snel en netjes geregeld

Mooie winkel ziet er netjes uit

Mooie fiets gekocht en netjes geholpen door verkoper en alles uitgelegd.

Subliem

Goede service toppie geholpen

Goede en snelle service en vriendelijk personeel

Ik werd gericht en vlot geholpen bok de aankoop van mijn elektrische fiets. De fiets was in diverse maten op voorraad en kon zeer snel worden geleverd.

Geduldig en behulpzaam bij het vinden van een goede sportieve fiets (geen e).

Het duurde even voor ik eindelijk een proefrit kon maken (weer zat een beetje tegen ;-) ) en dat kon gelukkig. Ook het afstellen werd zeer vakkundig gedaan.

Vriendelijk ontvangen en alle tijd gekregen om rustig tot een beslissing te komen.

Vriendelijk en enthousiast personeel.

Vriendelijk en enthousiast personeel.

Goed geadviseerd

Proefrondje gefietst. Op advies van Dirk voor een ander model gekozen. Ben er heel erg blij mee.

Goed advies gekregen

Snel geleverd. Alles goed afgesteld.

Ze denken in oplossingen

Kennis van zaken

Goed advies en binnen 24 uur fiets geleverd.

Goede persoonlijke service.

Persoonlijke aandacht, snelle afwikkeling, snelle levering.

Goed advies, deskundige uitleg en perfecte aflevering.

Na een intensieve proefrit met 2 e-bikes, hebben wij een keuze gemaakt voor het merk Qwic en zijn daarover zeer tevreden.

Prettig contact met verkopers en servicemonteurs en deskundige uitleg over de E-bike

Zeer positief

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.