Matig tot hooguit redelijk....

Helaas zijn interne afspraken niet bekend, waardoor er bij collega's verwarring ontstaat als er aan gerefereerd wordt. Bijvoorbeeld over een leveringsdatum vd fiets, maar ook over reparatie van een kapot onderdeel wat onder garantie valt. Verder wordt er erg makkelijk over een opmerking mbt de fiets zelf gedaan, in dit geval over het schakelen. Na een ritje constateert de monteur dat er niets mis mee is, terwijl het probleem na zogenaamd afstellen niet is verholpen..... Tevens is de nieuwe fiets een showmodel, die ter plekke uit de showroom wordt gehaald en daarna 'klaargemaakt' voor aflevering. Ook dit is niet conform de afspraak!! Ik was van plan een electrische fiets voor mijn vrouw te kopen maar dat doen we nu elders.

Goede service, duidelijk afspraken...kortom dik tevreden!!

Heel correct genaderd in het advies gesprek. Er fijn was de ruime keuze in de modellen en mogelijkheden. Professioneel bedrijf!

Niet best

Er is een foutje gemaakt bij de factuur. Ik zou 150 euro terug gestort krijgen. Ik heb hierover twee maal telefonisch contact gezocht en ben ook langs geweest. Het is nog steeds niet opgelost en er wordt met mij ook geen contact gezocht nav deze vergissing.

Vriendelijk en profensioneel geholpen.

Geen proefrit was teveel... na 5 verschillende fietsen te hebben uitgeprobeerd ( wat geen moeite was bij deze fietsenwinkel ) ben ik zeer tevreden naar huis gegaan. En niet te vergeten geslaagd bij het kopen van een elektrische fiets. Bij het ophalen kocht ik nog een bidon houder en deze werd ook nog netjes op de fiets gemonteerd.

vriendelijk personeel, lang wachten op de fiets

wij hebben geen vervelende ervaring gehad bij de aanschaf van de fiets. snel keuzes maken en de verkoper schakelde snel mee. echter vond ik wel dat we uiteindelijk lang op de fiets hebben moeten wachten. levering van de andere (zwaardere) batterij was de oorzaak. in de 4e week begonnen wij ons wat te irriteren. in de 5e week is hij uiteindelijk geleverd. fiets en personeel geen opmerkingen over alleen de wachttijd.

Goede service. Vriendelijk personeel

Nieuwe fiets voor zoon. Genoeg keus. Prima geregeld.

Perfecte service,en goed en vriendelijk personeel.

Hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Altijd behulpzaam, vriendelijk

Maken altijd tijd, hebben kennisbank zaken en lekkere koffie.

Zeer goede service en deskundig.

Het is geen probleem om een proefrit te maken en je oude fiets in te ruilen. De fiets is thuisbezorgd en de oude fiets is meteen meegenomen.

Goed. Miss wat sneller reageren via mail.

Goed !!

Uitstekende voorlichting bij aanschaf nieuwe e-bike.

Enkele weken geleden in de showroom rond gekeken naar een nieuwe e-bike met lage instap, prima info welke e-bike het beste voor mij geschikt was. Inruil van mijn huidige e-bike leverde ook nog het verwachte bod op. Direct besloten tot aankoop van een e-bike merk Kalkhoff die nog in voorraad was en over enkele dagen thuis geleverd zou worden en inlevering van mijn Giant e-bike. Kortom zeer tevreden !

Top service. Snel en vakkundig.

De fietsen keurig afgelevert. Ook daarna nog prima bereikbaar voor vragen. Zeer tevreden

Prettig en kundig advies

Duidelijke uitleg over de fietsen. Mogelijkheid om fietsen te proberen. Eerlijk advies. Veel keuze voor ieder wat wils

Fijn personeel deskundig

Goed en door ervaren kracht geholpen

Zeer prettig

Na wat bezoeken bij andere dealers toch weer naar Profile waar ik in het verleden al klant was. Ook nu weer heel goed bevallen, duidelijke uitleg van de mogelijkheden en een redelijke inruil prijs, dus aan te bevelen

Te druk, wel heel vriendelijk

Iedereen deed z'n best, maar had weinig tijd.

Zeer goede service vriendelijk en bereidwillig personeel

Zeer goede service vriendelijk en bereidwillig personeel,houd zich aan de afspraken.Wij zijn in 1 woord zeer tevereden.

Goede service super aardig

Verkoper duidelijk en eerlijk.

Telefonisch 3 fietsen besteld,zonder problemen en perfecte afhandeling

Prima behandeld.

Service gericht.

Geen gedoe gewoon goed

Gewoon goed

Pluspunten

Super service voor de Kalkhoff fiets, ik rij nu met Schwalbe Airless banden, heerlijk genieten. Lekke band is verleden tijd. Goed geadviseerd door Profile Smeeing!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede voorlichting, ruim aanbod, goede service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Positieve en behulpzame medewerkers.

Ik heb een nieuwe fiets gekocht, die al schade had bij het ophalen van de fiets. Dat vind ik echt een beetje gek. Dit beschadigde onderdeel wordt (gelukkig) vervangen bij de eerste servicebeurt.

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.