3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

dat een verkoper wel precies wat hij verkoopt, uitleg hoe je een achterlicht aan moet zetten daar kwam hij niet uit

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

vriendelijk personeel, serivce na aanschaf is ook prima in orde. vragen worden goed en vriendelijk beantwoord.

op dit moment niet

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer goede service, goed advies en persoonlijke benadering.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle reactie, begrijpt wat de klant wil, goed advies. Een 10 voor Matthijs de Kam.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Veel keus Vriendeijke bediening

Pluspunten

Over mijn 2e hands aankoop heb ik veel informatie gekregen. De verkoper was zeer geduldig en hulpvaardig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vriendelijke mensen

zorgvuldigheid kan beter .bv .leesbare instructieboekjes, incomplete assessors bij aflevering.

Pluspunten

correct geholpen en hebben een e bike gekocht

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooie fiets gekocht degelijk advies gekregen top geholpen door de verkoper dus krijgen ze een warme aanbeveling.

Geen verbetering nodig alles top ga zo door.

Pluspunten

Ruime voorraad elektrische fietsen, dus je vindt de juiste fiets die bij je past ! Vakkundig personeel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alle lof voor de aandacht en behulpzaamheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vakkundig team

Iets meer aandacht en niet te snel afraffelen. Heb wel begrip voor drukte, maar ik ben ook een betalende klant.

Pluspunten

Snelle service, uitgebreide uitleg.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed en snel resultaat over type en prijs.

Uitleg bij aanschaf electr. fiets blijkt te beperkt. Een handleiding voor de fiets is via Internet niet voorhanden

Pluspunten

Behulpzaam en vriendelijk personeel . Veel keuzemogelijkheden in fietsen. Prima reparatie service.

Bij de reparatie afdeling en de balie wat weinig ruimte

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Nemen de tijd om alles keurig uit te leggen zodat je de beste keus kunt maken. Je mag op je gemak testritten maken. Zeer service gericht. Uiterst professioneel advies en kennis, in dit geval over e-bikes. Open werkplaats waardoor je kunt zien hoe de fietsen worden klaargemaakt en/of gerepareerd. Ik kan van harte deze zaak aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima uitleg over mijn nieuwe E bike. meerdere E bikes kunnen uitproberen.

ik had korting bedongen maar dit bleek achteraf van mijn 5 jaar garantie na maar 2 jaar garantie te verdwijnen. Week later alles omgedraaid. Nieuw AXA slot zou passen voor mijn eigen ketting. niet dus. Op Mijn Profile 'de Fietsspecialist' staat aankoopprijs fout vermeld.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima zaak

Geen

Pluspunten

Goede voorlichting en erg vriendelijke medewerkers en zeer ruime keuze

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Redelijk goede service

Soms mag er wat meer aandacht aan de klant besteed worden door bepaalde personen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Een fijn bedrijf waar men echt de tijd voor je neemt en een goed advies geven. Zeer snel geleverd en al jaren een tevreden klant!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Een van de enigste die nog een bepaald onderdeel kunnen leveren

Vrijdag 12:30 bestelt, bestelling niet uitgeleverd. Dinsdag gebelt waarna de bestelling gelijk die dag uitgeleverd zou worden. Woensdag weer gebelt en zou die onderweg zijn en dit aan de vervoerder liggen. Woensdagavond krijg ik van de PostNL melding dat er een pakket is voorgemeld en de dag er op bezorgt zal gaan worden. 2 maal voorgelogen voor een pakket wat dagen geleden al afgeleverd had kunnen worden.

• Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

20 juli fiets besteld rond 20:00. 21 juli werd ik rond 13:00 gebeld dat de fiets gebracht kon worden. Ik was het werk dus de fiets werd anderhalf uur later bij een familielid geleverd.

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.