prima ervaring

goede hulp bij keuze maken en communicatie.

perfect

zeer goede service

goede voorlichting. geduldig,

ondanks de coronatijd werd ik ,na afspraak, rustig te woord gestaan. de verkoper gaf duidelijk prima voorlichting. beantwoordde ook mijn vragen. Hij gaf ook duidelijk advies. in het kort gezegd: ik ben heel tevreden en erg blij met mijn nieuwe E-Bike

Snel, vriendelijk bekwaam en eerlijk advies

Zie boven

Wij werden prima geadviseerd over de fiets die bij ons paste.

De ontvangst was direct goed en er werd een goed advies gegeven.

Top bedrijf!

Nieuwe fiets aangeschaft. Super service en gedegen advies

Prima ervaring en dito afhandeling

Volgende dag, na mijn mailtje, meteen telefonische follow-up gekregen om een afspraak te maken over aanschaf nieuwe elektrische fiets met inruil van bestaande elektrische fiets.

Terzake kundig en klantgericht

Wij zijn bijzonder goed geadviseerd door Frank Endhoven, die zijn advies baseerde op het goed begrijpen van wat wij wilden. Enorm blij met onze Kalkhoff.

gewoon heel erg netjes

men leverde perfect het gevraagde product. Service is prima

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Nieuwe, prijzige e-bike gekocht. Ondanks de corona-maatregelen toch naar de showroom kunnen gaan voor adviesgesprek en proefrit. Uiteindelijk fiets aangekocht, werd keurig thuisbezorgd (30 km verderop) met uitgebreide instructie. Achteraf problemen met mijn oude insteekslot die niet paste in het nieuwe ringslot. Kreeg de volgende dag kosteloos een nieuw insteekslot via de post thuisbezorgd. Uitstekende aftersales!

Keurig op tijd en met zorg geleverd; uitstekende serivce, zoals ik in de afgelopen 5 jaren gewend ben.

Mijn ervaring met Smeeing was al goed met auto's en met de fietsen was het niet anders.

Zeer klantgericht.

Ik had een verkeerde fietstas gekocht die ik zonder probleem mocht omruilen. Daarvoor in de plaats een stuurtasje gekocht en een fietsrugzak. Gelukkig werd er door jullie gezien dat ik een rugzak had uitgekozen die niet aan de bagagadrager bevestigd kan worden. Er wordt duidelijk met de klant meegedacht. Ik heb nu exact de juiste tassen voor mijn e-bike!

Goed geholpen, er werd tijd voor ons genomen en duidelijke uitleg. Niet opdringerig, proeffietsen is mogelijk en diverse verschillende opties qua soorten fietsen besproken. Er wordt gekeken wat voor jou het beste is.

Volledige informatie/ prettig en deskundig

Top fiets, fijn contact!

Zeer prettig geholpen, heel erg tevreden

In mijn zoektocht naar een nieuwe elektrische fiets kreeg ik bij adviseur Matthijs, na het maken van een afspraak, alle tijd en aandacht om rustig met verschillende soorten fietsen te proefrijden. Er werd met mij meegedacht en ben positief verrast hoe natuurlijk de door mij gekozen elektrische fiets fietst. Na een paar dagen de nieuwe fiets opgehaald helemaal blij. Na een week toch mijn stuur iets verzet, ook dat is geen probleem. Zeer tevreden!

Uitstekend!

Opnieuw een prima service ervaren! Het feit dat jullie de fiets ophalen/thuisbrengen vind ik écht fantastisch. Reparatie ook heel goed uitgevoerd.

zeer vriendelijke en adequate service

super klantgericht

prettig geholpen. alle ruimte om te beslissen. Afspraken zijn nagekomen.

Perfecte service

Uitstekend bedrijf waar de klant koning is!!!! We komen hier zeker terug. Gr.

Alles liep perfect

Gebeld, meteen opgevolgd, fiets opgehaald en teruggebracht.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

We hebben lang moeten wachten op onze fietsen. We waren hiervoor gewaarschuwd. Na het lange wachten konden we de fietsen ophalen.Er is ruim de tijd genomen om ons alles uit te leggen. Helaas hadden wij binnen 1 week een probleem met 1 van de fietsen. Dat werd dezelfde dag ( op een zaterdag) opgelost.

Contact gezocht vanuit Friesland voor een van Raam fiets. Werd mee gedacht hoe de fiets bij ons te krijgen. Zij hebben hem gebracht. Binnen twee dagen was alles geregeld en stond de fiets hij ons. We hadden de fiets alleen op internet gezien, maar wat je daar zag kreeg je ook. Prima fiets , prima service Gr.Froukje.

Goede service, snel geleverd en heel blij met de fiets

Vakkundig

Fijne zaak en goed advies. Ik ging voor een elektrische mama-fiets. De verschillen tussen de motoren, merken etc. werd goed uitgelegd, waardoor ik zelf de afweging kon maken welke fiets passend is. Verder een goede service en ontzettend snel geleverd!

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.