De transportketting van onze Duofiets liet een vaag geluidje horen. Na een afspraak is het direct verholpen, hulde.

Geweldige dienstverlening.

Door onvoorziene omstandigheden kon ik helaas geen gebruik maken van mijn , nieuw aangeschafte, van Raam Balance fiets. Profile Smeeing heeft hier zeer begripvol op gereageerd. Zij stemden ermee in om de koop te annuleren en het aankoopbedrag terug te betalen Tevens heeft Profile Smeeing ervoor gezorgd dat , de door mij betaalde verzekeringspremie , door ENRA, aan mij wordt terugbetaald. Kortom, alle lof voor Profile Smeeing voor deze geweldige dienstverlening.

Onzorgvuldig coronabeleid

In principe ben ik in alle opzichten snel en goed geholpen, zowel telefonisch als in de winkel. Wat dat betreft niets dan lof. Helaas wel wat strubbelingen inzake het verplichte mondkapje dat ik had vergeten. Daarover geen kwaad woord: regels zijn regels en gelden voor iedereen. Echter, jammer dat de winkel geen kapjes verstrekt aan vergeetachtigen. Nadat ik van een andere klant een (nieuw natuurlijk) mondkapje kreeg (nogmaals dank mevrouw) werd ik geholpen. In die tijd passeerden diverse medewerkers mij op veel minder dan anderhalve meter, met mondkapje en soms zelfs met het mondkapje op half zeven. Geen fijn gevoel en zeker niet conform het beleid dat de winkel voert. Wil je corona bestrijden , doe het dan goed. En geef je klanten anderhalve meter de ruimte. Dan zal je als personeel soms een paadje om moeten lopen. En niet zoals nu hoge eisen stellen aan mij als klant door een mondkapje verplicht te stellen en zelf als personeel constant vlak langs me te lopen terwijl omlopen prima mogelijk is.

Snel en accuraat geholpen

Goede service, uitleg. Kortom: plezierig bedrijf!

Ophalen, repareren, terugbrengen en prijs/kwaliteit van dit alles is een dikke 10. #Blij mee

Mooie voorraad , veel keuze. Verstand van zaken

Goed verhaal, goed geholpen. Mooie winkel Personeel met verstand van zaken!

Uitstekende service!

Goede vakkundige kennis en hulp bij aankoop

Goed en volgens afspraak geholpen

Gelukkig viel de schade mee en is de reparatie volgens de vooraf afgegeven offerte gerepareerd. Top !!

uitstekend advies, klantvriendelijke behandeling

Wij hadden ons ingelezen welke electrische fietsen we wilden proberen. Wij werden door Frank geholpen en zijn advies was zeer professioneel. Na diverse fietsen geprobeerd te hebben, hebben wij het advies van Frank gevolgd. Eerlijke inruilprijs voor onze oude fietsen. Kortom uitstekende adviezen en service

Goede Service, vriendelijke en kundige mensen.

Prima service en aardige mensen!

Prima service en aardige mensen!

Zeer goed geholpen in advies en service daarna

Snel geholpen bij het onderhoud.

Zeer goed geholpen, heerlijke fietsen en korte levertijd

Zeer Vriendelijk personeel, goed geholpen goede uitleg. Heerlijke fietsen en korte levertijd. Mooie winkel. Zeer tevreden echt een aanrader.

Spontaan goed geholpen zonder oordeel.

Voor de tweede keer een fiets gekocht . Wel voor mij wat meer uit de buurt maar leen fiets zonder probleem wel belangrijk dus.

Naar klacht aan de fiets perfect geholpen.

je wordt snel en goed geholpen

je wordt snel en goed geholpen

prima service, ook bij vragen

Ik heb een mooie iets gekocht, precies wat ik zocht. Goede prijs. Juist advies. Men nam de tijd, ook bij vragen achteraf. En erg vriendelijk.

IK ben blij dat ik deze fietshandel gevonden heb

Ik ben heel tevreden over mijn aanschaf van de balancefiets van Van Raam en over de vriendelijkheid en de professionaliteit van de mensen die me daarmee geholpen hebben.

Deskundig advies & goede service

Zeer tevreden met onze Kalkhoff e-bikes. Na deskundig advies en enkele persoonlijke aanpassingen, is de fiets perfect op maat. Vooral erg blij met de verende zadelpen van Sun-race die Wesley me heeft geadviseerd. Hierdoor optimaal rijcomfort.

Goede service en werd goed en snel geholpen

Zeer tevreden.

Gekozen voor jullie omdat het fijn dichtbij is. Als er wat aan de hand is, is dat makkelijk. Zeker met de service die jullie bieden. Zeer tevreden!

Heel goed geadviseerd bij de inruil van mijn fiets en de koop van een nieuwe. Bedankt Mathijs

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.