Ik heb nog niet veel ervaring met Smeeing, maar tot nu toe is alles naar wens verlopen en ben ik tot tevredenheid geholpen in de aanschaf van een Van Raam Balance e-bike.

Super efficient en professioneel

Goed advies! Snelle service en ben erg blij met mijn nieuwe e-bike die toch nog de sportief is! Dank voor de goede service!

Zoals het hoort!

Persoonlijk, zakelijk, volgens afspraak.

Deskundig advies bij aanschaf rolstoelfiets

Bij het zoeken naar een rolstoelfiets van Raam was ik prettig verrast dat Profile Smeeing er een op voorraad had. Een afspraak voor een proefrit was vlot gemaakt . Bij de proefrit kreeg ik goede adviezen en ook bij aflevering van de fiets werd de tijd genomen om mij vertrouwd te maken met de fiets. Sindsdien al vele ritjes gemaakt op de rolstoelfiets. Binnenkort tijd voor de eerste servicebeurt, ben benieuwd hoe dat verloopt.

Alles klopt.

Via de mail prima inruilbod op onze oude ebikes. Heldere communicatie. Geen enkel addertje onder het gras. Gratis levering aan huis. Inruilfietsen mee retour. Alles verliep vlekkeloos.

Prima maar nu afwachten voor de service die gaat komen

Super service prettige mensen

Aardige mensen Goede service Altijd bereid om te helpen

Goed advies en prima service. De tweede e-bike is al gekocht!

Wij hebben bij meerdere fietsenwinkels gekeken en waren blij om "om de hoek" een Kalkhoff e-bike voor mijn vrouw te kopen. Na een half jaar heb ik er zelf ook maar een gekocht. Wéér een Kalkhoff en weer bij Profile-Smeeing.

tevreden

Heel vriendelijke verkoper en collega's.

Bij onze aankoop van twee Kalkhoff e bikes zijn we heel vriendelijk en ongedwongen ontvangen. Wij zijn heel tevreden met het contact dat we hebben gehad. Hoewel we uit het noorden van het land komen, gaan we komende jaren graag ook voor de service beurten naar Smeeing fietsen in Soest terug.

Top kennis van fietsen

Op zoek naar n elektrische fiets? Aan het adres van Profile in Soest zit je goed. Nette behandeling, kennis van veel fiets weetjes en goede prijs! Heel erg tevreden. Dank jullie!

Goede service met verbeterpunten

Aardig personeel, goede service, wel wat verbeterpunten. Leenfiets niet geleverd bij ophalen fiets voor onderhoud. Bij eerdere reparatie moest ik zelf bellen voor voortgang.

Prima advies !

Vakkundig advies bij de keus voor een nieuwe e-bike en raad om op een veiliger manier op te stappen.

Erg prettig en professioneel geholpen door Dirk en erg blij met de geadviseerde keuze.

Prettige bedrijf met ruime keuze aan e-bikes. ook accessoires zijn volop te krijgen en je wordt snel en goed te woord gestaan

Goede snelle service

Wanneer er iets niet goed gerepareerd is wordt daar snel en adequaat op gereageerd

Toppie

Geweldig geholpen

erg prettige winkel

Denken mee en nemen alle tijd. goede service

Goed geholpen met aanschaf ebike

Erg goed geholpen door Dennis. Veel verstand van ebike en zadels. Fiets is mooi afgewerkt en op maat gesteld en rijdt echt heerlijk

Top geholpen met de keuze van een echt wereldse fiets!

Ik vond het moeilijk om de juiste keuze te maken in het enorme aanbod van e-bikes. Maar bij Profile Smeeing hadden ze al snel door waar mijn gevoel naaruit ging en daar is een wereld keuze van gekomen! De Dutch ID Infinity GT Belt! Wereldse fiets!!

Mijn fiets is voor 1e servicebeurt geweest. Bij afhalen had ik graag vernomen wat jullie gedaan hebben.

Eerlijke communicatie zonder verkooppraatjes

Prima ervaring. Vriendelijk, informatief en eerlijke informatie. Geen verkooppraatjes.

Prima Service

De 1e servicebeurt voor mijn ebike verliep vlot en met prima service

Prettig en vriendelijk bedrijf

Probleem snel opgelost, vriendelijk personeel. Prettig bedrijf.

We hebben gekregen waarvoor we kwamen

Soms wat onzeker advies. Nieuwe verkoper.

Netjes en correct geholpen niets was teveel.

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.