Gewoon goed, komen de afspraken na

Niets te klagen gehad.

Deskundig

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en behoeften.

Kwalitatief goede ondersteuning bij aanschaf fiets.

Zeer kundige advisering over aanschaf en financiering. Nemen alle tijd om wensen door te nemen. Beschikken over ruime en speciale voorraad fietsen. Communicatie na aanschaf zeer plezierig.

Prima service, prettige (jarenlange) samenwerking

Stichting Leergeld werkt al heel veel jaren met veel genoegen samen met Profile Soest. Service staat hoog in het vaandel en daarnaast wordt je altijd zeer prettig en deskundig geholpen in de winkel !

Altijd behulpzaam goede service engineer vriendelijjheid

Service hoog

Plezierige afhandeling ondanks corona

Zeer goed geholpen

Goed geholpen nemen de tijd om alles uit te leggen we zijn erg tevreden.

Efficiënte inrichting met deskundige adviezen maakt het shoppen hier een feest

In alle rust kunnen shoppen en kijken naar uiteenlopend assortiment in een overzichtelijk winkel. Op het juiste moment, welkom geheten door ssuper aardige realistisch ingestelde verkoopmedewerker. Kon mijn wensen voor een e-bike vertalen in het uiteindelijk door mij gekozen model. Goed advies, aangevend voordelen en verschillen in de diverse types. Gewoon rustig en deskundig. Dank Dank

Zeer prettig en kundig geholpen.

Aardige medewerkers en goede service (tot nu toe).

Goede advisering en service en vriendelijk personeel

Uitstekende fietsenzaak

Zowel bij info e-Bike en aflevering prima geholpen

Zeer vriendelijk personeel

Heel tevreden al was een belofte niet ingelost.

Bij het bestellen van de Kalkhoff speed, was mij beloofd dat er jasbeschermers op zouden komen. Bij aflevering moest daar nog over nagedacht worden hoe dat kon en uiteindelijk zijn ze er niet. Lijkt een kleinigheid, maar was toch een teleurstelling.

De reparatie is zeer vakkundig uitgevoerd.

Fijn personeel, professioneel

We hebben 2 Sparta e bikes gebracht voor de eerste service beurt en dat is tevredenstellend uitgevoerd. Blij met Profile Smeeing!

Snel en servicegericht.

Na aankoop van een elektrische bakfiets, had ik op dag drie gelijk al een lekke band. Ik had hier zo mijn twijfels over, aangezien ik dit wel héél snel vond... De fiets werd dezelfde dag opgepikt, meegenomen en een paar dagen later weer thuisbezorgd. Vanwege het feit dat ik zo snel na aanschaf al reparatie nodig had, hoefde ik alleen de materialen te betalen. Top!

Vriendelijke en goede service

Netjes en vlot geholpen. Ook fijn dat je een reminders krijgt om een checkup te doen.

Goed advies, goede service

Professioneel, prettige sfeer, klantgericht

Goed geholpen.

Goed geholpen. Alle tijd genomen. En bij het ophalen van de Sparta's F8E de goede uitleg, en de fietsen stonden zoals afgesproken.

Keurige service en snelle levering van de fiets

Ik kwam op een zaterdag een proefrit maken, binnen een week kon ik de fiets, inclusief nog te bestellen kilometerteller ophalen. De ketting voor in het achterslot was men vergeten klaar te leggen maar die hebben ze me uiteindelijk kostenloos per post nagezonden. Dat heeft wel wat tijd gekost en dat is dan ook een klein aandachtspuntje. Nog geen servicebeurt gehad dus daarover nog geen oordeel maar die volgt nog als het goed is.

Bij Profile Smeeing staan ze altijd voor me klaar

Even langswippen als er iets met onze fietsen aan de hand is is geen enkel punt. We worden altijd snel geholpen. We kopen onze fietsen als langere tijd bij Profile Smeeing. De voorlichting en het meedenken is uitstekend te noemen.

Goed, medewerkers zijn erg gehaast, of gestresst?.

Geweldige service en buitengewoon aardig en deskundig personeel

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar 2 nieuwe speed pedelecs met inruil van de oude. Na diverse proefritten en deskundig en geduldig advies hebben we onze ST3 aangeschaft. De levertijd was erg snel en het omzetten van diverse attributen was geen enkel probleem. Wachttijd werd gecompenseerd met meer dan voldoende koffie en thee en gezellige kletspraat. Kortom, Profile Smeeing Soest is dé fietsspecialist van de regio.

Goede service bij de aankoop

Prima afhandeling aankoop/inruil fietsen

Koningsweg 16

3762 EC Soest

035 603 99 90

Over Bike Totaal Smeeing

Fietsspecialist Bike Totaal Smeeing in Soest is onderdeel van Bike Totaal, één van de grootste en meest bekende ketens van rijwielspeciaalzaken in Europa. In Nederland zijn meer dan 150 fietsspeciaalzaken’ aangesloten bij de succesvolle Bike Totaal-organisatie. Bike Totaal Smeeing in Soest is de (e-bike) fietsspecialist in Midden-Nederland. Vanuit onze fysieke winkel aan de Koningsweg 16 in Soest en onze webshop leveren wij zowel diverse A-merken als premiummerken.