Prima kontakt en levering

Helemaal top.

Goede ervaring.Service is prima.

Bij levering 1 product niet aanwezig. Had eerder verteld moeten worden.

Zie bovenstaande, had eerder verteld moeten worden.

prima geholpen

Goede producten en een goed advies.

Het was even goed kijken hoe je hem in elkaar moest zetten zonder nederlandse handleiding niet iedereen kent talen.

niet leveren van de beteling BL20435.

andere vervoerder

Goed gedaan! Goed advies!

Goed gedaan! Goed advies!

Betrouwbaar adres

Materiaal snel geleverd en goede nazorg

Geweldig!!!

De airco die we bestelde was niet voorradig en we kregen als vervanging een betere en duurdere voor dezelfde prijs

Wilesco-shop.nl. prima

Wilesco-shop.nl. mensen antwoorden snel als je een mail stuurd de aankopen worden heel snel geleverd prima dank je wel groeten uit belgie

snelle levering en goed contact gehad.

goed werkend apparaat.

Super, alles correct verlopen

Heel aangenaam om mee te werken

Product goed verpakt

Op tijd aan gekomen ,

Zeer tevreden met geleverde screen schermen

Via Google gezocht naar raam isolatie voor onze oude Iveco. Via die weg kwam ik bij Bos tools. Normaal zou ik daar nooit gezocht hebben, maar gevonden wat ik zocht en een keurige Levering.

Goed bereikbaar en goede service.

Alle artikelen juist geleverd

Alle artikelen juist geleverd

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

Perfecte service

Alle afspraken werden perfect gerespecteerd productbeschrijving van het aggregaat was 100%correct

Levertijd op de site klopt niet

Levertijd op de site klopt niet. 1-2 werkdagen wordt 2 weken, zonder melding. Wel netjes en snel het geld terug gekregen na annulering.

de stoommachines werkt weer

Stond op school deed het niet meer. Het probleem lag aan de brandstof blokjes , nieuwe gekocht op tijd en goed afgeleverd. Doet het weer

Snelle levering,

Ik had snel een gasdetector nodig, makkelijk gevonden,besteld en betaald, en daarna ook nog eens snel geleverd… wat leven we toch in een mooie wereld :-)

Prima ! Service

Goede uitleg, snelle leveringen en klant vriendelijk. Voor mij een vertrouwd adres, waar ik zeker als klant zal blijven. Bedankt voor uw inzet. Met vriendelijke groet, A. Beisterveld.

Supersnelle levering, correct product

Supersnelle levering, correct product

Op mijn bestelling werd adequaat gereageerd toen bleek dat deze niet meer voorradig was en er werd zelfs een nog beter alternatief voorgesteld, die mij nog €100 voordeel opleverde. Dit bedrag werd direct terug gestort ,iets wat meestal niet gebeurd. Ook een vergeten onderdeel werd direct de volgende dag bezorgd. Top service

Persoonlijke aandacht en uitstekende service!

Je wordt fijn geholpen door enthousiaste medewerkers. De service is uitstekend.

Kleiland 11

8271 RV Ijsselmuiden