Filtre

Op mijn bestelling werd adequaat gereageerd toen bleek dat deze niet meer voorradig was en er werd zelfs een nog beter alternatief voorgesteld, die mij nog €100 voordeel opleverde. Dit bedrag werd direct terug gestort ,iets wat meestal niet gebeurd. Ook een vergeten onderdeel werd direct de volgende dag bezorgd. Top service

Persoonlijke aandacht en uitstekende service!

Je wordt fijn geholpen door enthousiaste medewerkers. De service is uitstekend.

Goede klantvriendelijke ervaring

Erg leuk en terzake kundig geholpen. Chapeau.

Een geweldige ervaring!

Wij hebben de Pepper een ruime week gehuurd bij Bostools. Voor ons een hele fijne ervaring! Het is echt genieten als je op pad bent met je 'eigen huis'. Het contact met de mensen van Bostools was vriendelijk en correct. Wij kunnen hen aan iedereen aanbevelen!

Goed advies

Prima bedrijf doen meer

Prima te woord gestaan en geregeld

Zie boven

Netjes en snel

Deskundig te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen over de diverse airco systemen. Wij zijn voor een monoblock airco gegaan. Donderdags bestelling geplaatst en vrijdagochtend stond er een vriendelijke chauffeur aan de deur die vroeg waar de pallet neergezet kon worden. Netjes, stevig ingepakt en zonder schade afgeleverd. De airco moeten we nog instaleren maar hebben er alle vertrouwen in

Makkelijke site en snel geleverd.

Oude stoommachine van mijn vader weer aan de praat gekregen met een paar onderdelen van jullie. Erg leuk en leerzaam met de kinderen.

Vriendelijk met kennis van zaken

En ik heb nu een fijne vouwfiets.

Overzichtelijke site en vlotte levering.

zeer goede ervaring, en oplossing gericht

top bedrijf

Goed product, prima levering

Het product had de juiste prijs, was in goede staat en werd vlot geleverd. Verpakking ook ruim in orde. Het zou prettig zijn als de vervoerder het lege pallet weer meenam.

Direct na bestellen verstuurd. Snel en goed@

Zeer prettig!

Perfect.

Goede service!

Snel en makkelijk

Kreeg snel het product dat ik bestelde.

Snelle levering van de bestelde onderdelen.

Prettige communicatie, goede service.

De lacros fiets die we graag wilden kopen bleek na een mailtje en een telefoontje op voorraad. Ook werden er diezelfde middag nog wat gevraagde aanpassingen gedaan. De volgende ochtend werd de fiets per koerier bezorgd.

prima hoor

onderdeel geleverd zoals het hoort

Supersnelle levering

Kan niet beter

Wachten op nalevering

Mijn beslling is niet volledig, ben nog aan het wachten op nalevering + had gevraagd voor kabelgoot van lengte 2m en heb allemaal kabelgoten van 1meter.

Lacross fietsen kopen

Makkelijk te bereiken locatie, meeste modellen staan klaar om te testen. Fietsen worden compleet met slot en fietstas geleverd. Goed advies!

super

prettig samen werken

Prijs kwaliteit Oke Snelle levering

Goed product past precies

Goed product snel geleverd past perfect

Snelle levering en goede service

Het plaatsen van een bestelling gaat goed en de verzending is ook redelijk snel. Bij mijn bestelling was een onderdeel vergeten en werd zonder problemen nagestuurd!

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV