Filtre

Goede kennis van product

Bestelde Honda inverter generator opgehaald.

Ik heb nog niks ontvangen. Maar wel betaald.

Ik heb geen bericht gehad dat de bestelling op gestuurd zou worden. Dus nog maar even wachten. Dus een min punt. Na het plaatsen van dit bericht kreeg ik een telefoontje. Wordt morgen geleverd. Probleem lag bij DHL. Die zou het geretourneerd hebben omdat er niemand thuis zou zijn. Maar geen kaartje gezien in de brievenbus dat bezorg poging mislukt is.

Fast delivery. Everything was as expected.

Goed, snel en goed verpakt

Goed, snel en goed verpakt

Zeer onvriendelijke medewerker

Had voor mijn Lacros fiets een voor deze fiets verende zadelpen besteld. Bleek dat deze na levering niet past. Gebeld met Bostools en uitgelegd wat het probleem was. Medewerker was eerst oplossing gericht, maar toen hij begreep dat de fiets was gekocht bij een camperdealer, kon ik niet meer met hem communiceren. Hij liet mij niet uitpraten en ik had de fiets maar niet bij die camperboer moeten kopen. Volgens hem was dat de oorzaak van het niet passen van de zadelpen. Zou wel een goedkope fiets zijn. Dit sloeg dus nergens op. De Lacrosfietsen zijn overal gelijk geprijsd, alleen kan het zijn dat een leverancier bepaalde accessoires standaard monteerd, waardoor de fiets duurder is. Uiteindelijk heet een vrouwelijke medewerker het opgelost.

goed en eerlijk advies gehad

Betrouwbare zaak, goed en eerlijk advies gehad, voelde mij op mijn gemak.

Keurig verpakt en geleverd !

Toestel werkt prima. Snel levering alhoewel het 1 dag later toekwam dan het op het transport leveringsbon was voorzien. (Kan gebeuren...) Dus, en tot nu toe, uitstekend service ! Bedankt !

Nette prijs

Snelle levering en een gunstige prijs

uitstekend

uitstekend

Prima afhandeling

Prima afhandeling van de bestelling

Bestelling ging prima en het product is goed

Het bestellen gaat goed en het geleverde product voldoet aan de verwachting. De levering door DPD verliep niet goed maar door tussenkomst van Bostools alsnog geleverd.

Ja gewoon goed

Voor bijna alle Wilesco kan je hier terecht

Wat een goede persoonlijke advies

perfect

Goed geleverd

Goex

Snelle levering en goede prijs.

Zeer tevreden over alles kan niet anders zeggen. Is een aanrader

Alles goed geregeld

Snel en makkelijk

Top service!

Woensdag ochtend een airco besteld en werd donderdag ochtend al geleverd. Bestel hier vaker, altijd mooi op tijd geleverd, netjes verpakt en via de mail altijd snel geholpen, indien je vragen hebt.

De levering was de volgende dag. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat onderdelen voor miniatuur-stoommachines hardlopers (dus externe voorraad) zouden zijn maar verrassend snel geleverd.

Scherpe prijs en zeer snel geleverd.

Bostools is scherp in prijs, goed advies en zeer snel geleverd. Dus dik tevreden.

Uitstekend!

Goed advies! Mijn twijfelende klant maakte dat ik eerst aggregaat aanschafte.. deze na een week zonder problemen heb kunnen ruilen voor een instagrid accu

Product voldoet aan de omschrijving en is snel geleverd.

Het product voldoet aan de omschrijving maar de verpakking was belachelijk groot. Ik heb 1 accubak besteld en geleverd gekregen maar in de verpakking konden er wel 20. Niet erg millieu bewust!

Website is duidelijk en overzichtelijk.levering was ook snel

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV