Filtre

Telefonisch contact gehad jeurig

Snelle levering!

Snelle levering terwijl ik deze eerst via ander kanaal had besteld. Na 3 maand kreeg ik daar het geld terug. Bostools gebeld en daar was het op voorraad. Hoeveel moet je hebben werf er gezegd. Bij Bostools zelfs nog iets goedkoper.

Slechte omruilactie

Mijn airco moest omgeruild worden door terugroepactie fabrikant, na het eerste bericht hierover heeft het drie maanden geduurd. In die periode mocht het apparaat niet gebruikt worden; ik heb gevraagd of de garantie dan ook met die termijn opschoof, maar dat kon echt niet. Dus nu heb ik een nieuwe airco die over drie dagen uit de garantie loopt, voelt niet zo netjes.

Snel geleverd, slecht verpakt

De onderdelen zijn snel geleverd maar de verpakking was slecht. De onderdelen lagen los in de doos.

mooi goed en op tijd

Alles ging goed behalve bij dpd deze hebben het product gelijk naar het afhaalpunt gebracht beetje raar

Maakt waar wat ze beloven

Zeer snelle levering van het bestelde.

Duidelijke website.

Kwaliteit + snelle en verzorgde levering. Een aanrader.

Fijne plug and play airco

Fijne airco. Heerlijk stil zijn zowel de binnen als buitenunit. De levering was snel echter zou het wenselijk zijn om een bezorgdag te kunnen kiezen. Vooral als het een halve pallet is.

goeie service, snelle levering.

Prima ervaring met Bostools. Aggregaat was tijden niet beschikbaar, maar men belde keurig op dat er eentje op voorraad was... die werd daarna snel geleverd, dus erg tevreden

Goed produkt

Metalen ombouw voor de airco buiten unit besteld, de kleur grijs. Heel snel bezorgd en makkelijk te monteren. Deze is al de derde ombouw voor een buiten unit bij Bostools besteld. Helaas door covid en deoorlog in Ukraine is de prijs met 20 % gestegen...

snel bezorgd

Mooi aggregaat gekocht.Nederlandse gebruiksaanwijzing ontbrak. vroeg om toezending. Via Internet gedownload.

Snelle en correcte levering

Ik werd zelfs telefonisch op de hoogte gesteld door Bostools.NL

als positief ervaren.

Top product super leverancier

Top levering. Super product. Zeer tevreden. Ik had van tevoren gebeld om te vragen of E echt wel binnen een maand konden leverne. omdat ik niet dadelijk tot september moet wachten. Ik had ju echt voor de zomer een aregraat nodig en gaf aan dat ik anders een ander model wilde. Ik werd netjes zoals afgesproken teruggebeld door iemand die er over ging. Deze vertelde dat midden mei het product zeker geleverd gin worden. Super en het was zelfs een week eerder. Hebben hem al in gebruik en zeer maar dan ook meer dan tevreden. Top dus. zowel de leverancier als het product

Product was zoals omschreven

Alles is vlot verlopen De lichten zijn goed omschreven op de site zoals ze in het echt zijn

Snelle levering.

Voor de eerste maal een bestelling geplaatst, zoek zeker nog verder naar artikelen als ik iets nodig mocht hebben.

Voldoet aan mijn verwachting

Vriendelijke medewerkster, correcte levering.

Naar volle tevredenheid besteld en afgeleverd

Een prima webshop waar je op een tevreden wijze jouw bestelling kunt doen. Goede betalingssysteem en een vlotte aflevering.

klant vriendelijk en goed werk geleverd

we zijn zeer tevreden aankoop tot en over de manier van aankoop tot en met het instaleren van de airco.....top

Mooie site en snel de bestelling gekregen

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV