Filtre

Gewoon perfect.

Kan niet beter.

Prima geholpen

Je wordt zeer goed en netjes geholpen

Netjes afgehandeld

Er was een vertraging, maar ik werd daar telefonisch van op de hoogte gesteld. Netjes.

verticuteermachine is top

Hecht 5676 Benzine Verticuteermachine gekocht welke twee dagen later werd bezorgd en de machine werkt super. Huurde hiervoor altijd een Elite verticuteer machine maar vind de Hecht fijner werken.

Snelle reactie op vragen en snel en netjes geleverd

Snelle reactie op mijn vraag per mail. Besting snel en netjes geleverd, ga zo door!!

Nooit meer!

Na een week nogsteeds niets ontvangen. Pakket was naar verkeerde adres gestuurd. Toen ik contact opnam, was het personeel enorm onbeschoft. Nare ervaring, in het vervolg bestellen we liever op eBay.

Erg tevreden

Snelle levering goed telefonisch contact zeker aan te bevelen

Snelle levering en afhandeling.

Fijne web site.

Vriendelijk, hulpvaardig en prima spullen

Wij zijn prima en erg vriendelijk geholpen met de fietsen die we hier hebben gekocht. Er is een goede voorraad en er wordt rustig tijd genomen voor de klant. Ter plekke worden zaken aangepast die wij graag wilden. Klantvriendelijkheid en meedenken staat hier hoog in het vaandel. Wij zijn met een brede glimlach en blij met onze aankoop vertrokken. Zeker een zaak om nog eens terug te komen.

alles bijzonder perfect

iedereen weet daar precies waar ze het over hebben

Heb alleen geen pakket vervolging gekregen.

Levering was snel en goed verzorgd

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit product

bostools.nl voor mij een adres om in de toekomst terug te keren. dit ivm snelle levering product op voorraad en kwaliteit product

prima levering

Keurige en snelle levering en blij met het product.

Nu al 5 sterren, nog vóór ontvangst van het product

Geholpen na een vraag over een product, wat heen en weer gemail over de mogelijke levering, een probleempje met een facturatie omwille van een automatisch boekhoudingsprobleem... je kent het wel. Heel correct opgevolgd, goede hulp gekregen én probleem opgelost. Ben nu al tevreden en mijn stroomaggregaat moet nog aankomen... :-)

Zoals het hoort

Duidelijke website, ik had per ongeluk aangegeven dat ik het kwam ophalen, geen probleem, volgende dag bezorgd. Goede service

Top service (zoals het hoort te zijn!)

Super service en super product. Als alle leveranciers zo gaan werken dan ziet de wereld er heel anders uit. Dus een echte aanrader.

Gewoon een goed adres voor wilesco

De bestelde goederen waren binnen twee dagen al binnen na de bestelling en het zijn de originele onderdelen. En ze hebben alles in huis een goed overzichtelijke website waar alles makkelijk te vinden is.

goede bestelling moet nu geen ganse dag wachten en het materiaal is top

mijn bestelling is top een goede dienst als ik nog iets moet kopen zal ik niet twijfelen en door vertellen aan mijn vrienden en de bestellen verloopt ook rimpelloos je moet geen dag thuis blijven het is jammer dat de luchtfilter niet gaat is te klein zal moeten uitkijken alhier want de port kosten lopen rap op groetjes

Goed verpakt,snel verzonden,echter beschrijving niet in het Nederlands.

Alles goed geregeld,het hierbij om een stoommachine D 9 zelfbouw,ziet er goed uit,echter onduidelijke beschrijving en helaas niet in het Nederlands.

Nette prijs goed service en advies

Goede prijs snel geleverd en keurig advies

Positief!

Goede communicatie over de levering en een duidelijke website. Een opmerking: de vervoerder stond voor de deur 's morgens om 08.00, terwijl het bedrijf nog niet open was. Èen belletje had dat kunnen voorkomen.

perfecte spullen voor een aangename prijs.

Bostools staat bovenaan mijn lijst!

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV