Filtre

Top.

Goed geregeld. Alles stond klaar. En een nette prijs. Mooie zaak.

Top ervaring!!

Duidelijke website, snelle reactie op vragen per mail, snelle complete levering, aardige jongeman in de winkel, super service en prima oplossing. Gekochte aggregaat via website bleek een mankement te hebben en hiermee zaterdagochtend naar de winkel terug geweest, zou maandag nagekeken worden, maandagochtend mail ontvangen dat er een nieuwe afgestuurd wordt. Een woord: Super service!!

Keurig

Er was iets misgegaan met de bestelling/ bezorging, kan gebeuren. Maar het is prima opgelost, waardoor ik toch positief over dit bedrijf ben. Product is prima, prijs ok.

1e bestelling prima verlopen

Prima eerste kennismaking met deze firma

heel goed

Goeie service

Duidelijke webshop en snelle levering.

Artikel op voorraad en scherp geprijsd.

Op zoek naar een vervangende accu voor de caravan (incl. mover), zocht ik naar een betaalbaar alternatief voor de oude loodzuur accu. Daarbij kwam ik op een semi-tractie accu uit. Daarbij kwam o.a. de Vechline Semi-tractie accu 82Ah in beeld. Die wordt o.a. geleverd door Bostools (betrouwbaar adres én in de buurt). In de showroom/winkel werd ik goed geholpen en de Vechline bleek bovendien op voorraad. Inmiddels geïnstalleerd in de caravan. De mover kan nu weer prima zijn werk doen.

OK met vragen

BESTELLING UIT BELGIE DUURT WEL LANGER DAN 2 DAGEN ! Wat met de waarborg? De fietscomputer, met name de trip en de afgelegde afstand kunnen niet op nul gezet worden of ge-reset: wie geeft nazorg? in Belgiê? bvb. in Herent ?

Top goede service snelle levering, snelle feedback op mail.

Top goede service snelle levering, snelle feedback op mail.

Een woord.. Top!

Na een nare ervaring bij een caravan bedrijf in Almere Buiten(waar we alleen mochten test fietsen op 2 dure electrische vouwfietsen als we ze ook meteen kochten, anders was t niet mogelijk) terecht gekomen bij Bostools. 3 fietsen met plezier getest, koffie gedronken en meteen gekocht. We kregen ook nog mooie tassen erbij en alle hulp en uitleg! Aanrader!

Top winkel

Snel en stukken zijn wel degelijk van het aangegeven merk.kipor stroom groep.Bedankt

Duidelijke website, snel geleverd

Bijzonder dat er nog zoveel onderdelen leverbaar zijn. Hiermee heb ik na 35 jaar weer 'leven' weten te krijgen in een oude stoommachine. Website is duidelijk en de onderdelen werden snel geleverd en waren keurig verpakt (brievenbus pakket!).

Bestelling van de Honda waterpomp verliep probleemloos en werd op de aangegeven tijd keurig door de besteldienst afgeleverd. Ook de bevestiging van bestelling alsmede de factuur kwamen keurig binnen. Een tevreden klant dus!

Website komt goed boven bij zoekterm Wilesco. Website is overzichtelijk. Bestelproces is strak en levering ging vlekkeloos. Tevens heeft de shop een telefoonnummer voor vragen. Prima.

perfect

perfecte afhandeling en past perfect

Goed uitleg

Snelle service , nieuwe agregaat en olie erin gedaan voor me , geweldig

supersnelle Service en reacties op mails!

Zeer snel antwoord op gestelde vragen. En snelle afwikkeling order.

Prima ervaring

Zelfs voor mijn zestig jaar oude stoommachine zijn de onderdelen van Wilesco nog steeds passend, werkelijk alles kan vervangen worden. Dankzij de Wilesco-shop is het bestelde binnen een paar dagen in huis en snort mijn D16 er vrolijk op los.

prima bezorging

prima bezorging

Zeer, zéér slechte aftershave sales service

Aggregaat van eigen merk aangeboden ter reparatie. Factuur betaald en app. opgehaald. Bij thuiskomst getracht te starten. Starte niet. Weer terug met auto. Men kreeg hem niet gestart. Geen Fin. compensatie op eerder uitgevoerde reparatie, geen korting op een nieuwe. Helemaal niets in enige vorm van tegemoetkoming. Super slecht bedrijf.

Een bouw pakket

Na aankoop van een zout strooi machine is die keurig geleverd. Daarna moest het in elkaar gezet worden. Omdat er meerdere gaten niet waren voorgeboord was het alleen geen doen om dit in elkaar te zetten. Nadien enkele gaten bij geboord en alsnog in elkaar gezet.

Snel en correct de bestelling afgewerkt

Na het zoeken van onderdelen voor een stoommachine jullie gevonden. Onderdelen gevonden en die warren nog leverbaar.

Prima product snel geleverd wel te grote doos

Het product zat in een enorme doos. Kon veel kleiner. Verder prima

prima ervaring!

snelle en correcte levering naar Griekenland, netjes verpakt beveel Bostools zeker aan

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV