Filtre

Netjes bezorgd

Hallo alle De bezorging was zorg vuldig gedaan Als eerst netjes en goed in gepakt voor beschadiging en je kon het pakket volgen was op tijd verzorgd en nette chauffeur. Ik ben tevreden over jullie . Met vr gr

Prima vlotte levering

Na bestelling op inzichtelijke website, snel bezorgd.

‘In één keer goed’! Tijdig, compleet en probleemloos…

Prima ervaring!!

Klein foutje goed opgelost

Er was een klein foutje gemaakt bij mijn bestelling, gelukkig heeft de klantenservice dit snel opgelost.

Gewoon goed!!

Mijn product was niet snel leverbaar, heb een duurder alternatief geleverd gekregen zonder extra kosten.

Gunstige prijs en snelle levering

Gunstige prijzen en snelle afhandeling van de bestelling.

Goede machine, zeer aan te bevelen.

Pakketje was onderweg kwijtgeraakt maar er werd, zonder problemen, een pakketje opgestuurd. Zeer vriendelijk geholpen.

heel goed

Helemaal goed

Goed geholpen met een aankoop

Er wordt tijd genomen om al je vragen te beantwoorden. Dat vind ik altijd erg prettig.

Zeer goed geholpen door de leuke aardige vriendelijke vrouw ondanks het zeer kleine bedrag wat ik besteed had bij Wilesco zij nam goed de tijd voor mij om het artikel te zoeken en bestellen Ron

perfect

Alles zoals beschreven heb ik 2 dagen nadien ontvangen prijskwaliteit perfect

Heel tevreden met de service.

Veel hulp gehad bij het uitzoeken van de juiste generator die het beste bij mij past. Heb twee generatoren gekocht en ben erg tevreden.

Keurig geholpen

Zelfs bij annuleren van een order netjes en snel geholpen en een credit ontvangen!

het product was stukl,maar snel naar tevredenheid opgelost

geweldige servies fijn om mee te handelen super snel en correct ,

Bij mijn bestelling werd ik zeer goed en op maat geholpen. Echt maatwerk.

Heel vriendelijke mensen, toen ik na mijn bestelling nog een vraag had. De bestelling liep heel voed en snelle levering.

Prima! Degelijk en Vlot

Volledig naar verwachting

Betrouwbaar, maar vaag over garantie

De factuur vermeldt geen aanspraak op garantie. Navraag bij Bostools levert op dit er aanspraak is op wettelijke garantie. Uitleg ontbreekt. Consumentenbond levert de aanvulling die Bostools had kunnen en moeten geven.

Supermooie producten en snelle levering

Prachtige webwinkel, zo doorgaan

Super snelle service en mooie web shop

Correct en efficiënt

Product online besteld en snel thuis ontvangen.

Snelle levering kwaliteit product en keurig verpakt

Prettig contact en ze doen wat ze zeggen

Ik had voor de Camper HTD raamverduistering nodig en eerst geïnformeerd of het type wat op hun site stond ook past voor onze Camper. Men heeft eerst de leverancier gebeld of dit voor deze Camper past. En men heeft mij geïnformeerd dat het zou moeten passen. Product besteld en keurig op tijd geleverd. Het product voldoet zeker aan de verwachting, en al een aantal malen gebruikt TOP! Bij deze firma kun je gerust bestellen, vriendelijk en ze doen wat ze zeggen. Koop hier zeker weer!! Ben uit Zuidhorn

Makelijk bestellen, snel in huis, lage prijs.

Alles is netjes gegaan. Zeer tevreden over.

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV