Filtre

Geweldig bedrijf met goede service

Vlotte levering van de producten en goed verzorgd

Top service!!!!

Bedankt voor de zo goede service!

Niks op aan te merken!

Geweldige hulp gehad van de verkoper en was meteen zeker over mijn keuze door het goede advies.

Netjes op tijd geleverd

Honda generator voor een mooie prijs

Degelijke omkasting mooie kwaliteit.

Prachtige airco buiten unit omkasting. makkelijk te monteren. Voor een mooie prijs. Super tevreden.

Na volle tevredenheid

Levering ging snel en netjes Klein probleempje werd direct opgelost Ben helemaal tevreden

Perfect en super service

Behulpzaam en super snelle service.

Klantenservice is goed bereikbaar en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Bestellen ging vrij simpel en het pakje was goed te volgen via track en trace. Het artikel was netjes verpakt en vlot geleverd. Pluspunt vond ik dat je het kunt laten afleveren bij een pick-up punt naar keuze. Het artikel wat ik kocht voldeed aan mijn verwachting. Prima ervaring dus.

Vriendelijke medewerkers, die de tijd voor je nemen,

Ik ben zeer tevreden

Mijn onderdelen waren gemakkelijk te bestellen, de levering was snel en precies wat ik wilde hebben.

Fijne dienstverlening

Goede prijs/kwaliteit

Dramatisch

Zie mij review bij Google

Snelle service en afhandeling

Er wordt snel gereageerd op bestellingen, en in mijn geval ook op de bij de order toegevoegde opmerking/vraag.

Goei service

Twee dezelfde artikelen besteld via internet, netjes een telefoontje dat één artikel nageleverd moet worden. Dan is tenminste gelijk duidelijk dat de eerste zending niet compleet zal zijn en een tweede zal volgen. Prima service!

uitstekende ervaring. prima telefonisch onderhoud, nette toezending van de producten, keurig verpakt en op tijd bezorgd. Dus ik ben heel tevreden met de toezending.

goede service en goed contact

jammer dat de koerier dienst het fa laat weten maar word opgelost

zeer goed

Vriendelijk en deskundig.

Vriendelijk en deskundig.

Zoals altijd, snel en goed

Ben al langer klant. Levering is steeds weer een genoegen. Goed verpakt en snelle levering.

Was snel binnen en een goede prijs en kwaliteit

Een zout strooier besteld en deze werkt super!

Pressies wat ik zocht

Uitstekende webshop

Bostools had een mooie aanbieding, snel geregeld, mooi product. Echter de vervoerder DPD liet het afweten. Bij elkaar heeft het een week geduurd voor ontvangst van het pakket. Vragen gesteld aan Bostools over DPD. Deze vragen werden direct en zeer goed beantwoord. Alle lof.

Een goed idee

Een goed service

Bestellen, betalen en erg snel geleverd.

Het bedrijf doet wat het zegt. Alles goed en snel geleverd. Ben zeer tevreden, chapeau.

Top verkoper,eerlijk en heel dienstig. Meer dan vijf sterren waard.

Was een verkeerde bestelling,kon het gratis retourneren en na dagen stond mijn betaling terug op mijn rekening. Top firma zeker een aanrader en mijn bestelling had ik de dag erna al bij mij thuis.

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV