Filtre

Snel geleverd. Goed product.

Snel geleverd voor de goedkoopste prijs in NL. Top !

Snelle verzending , alles netjes in orde

Alles keurig verpakt. Snelle verzending Aanrader

Zending correct geleverd.

Bestelling plaatsen vrij eenvoudig. Zending tracking netjes geregeld. Bezorger was prima op tijd. Gewoon goed geregeld.

Product werkt, onderdeel werk niet

De afstandbediening werkt niet, het ziet er ook niet degelijk uit, dit had voor de prijs veel veel veel betere kwaliteit moeten zijn, daarom de 2 sterren, anders had het 4 sterren gehad, lees hier onder verder hoe het 5 sterren had kunnen verdienen! Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar vond het nu wel nodig. De lange slang is ideaal! Heb het nog maar even in bezit maar het koelt goed af. Als het nodig is, schrijf ik later weer een review. Het enige andere negatieve punt is dat het natuurlijk stiller had gemogen, 20db zou ik zeer tevreden mee zijn. Maar het geluid wat de binnen unit nu maakt is niet al te storend, maar voor wanneer je slaapt maakt het wel uit, althans voor mij persoonlijk wel.

Fijn bedrijf en top produkt

Snel en top produkt

Mijn klacht over de slechte bezorging van de cover werd zeer professioneel opgelost

Snelle levering, fijne site

Wij zijn erg tevreden met onze tweede doehetzelf airco van Bostools.

Klantvriedelijk

Nette winkel en goede service

Super, ivm mijn vertrek met vakantie op een andere wijze verstuurd, klasse!

Super, ivm mijn vertrek met vakantie op een andere wijze verstuurd, klasse!

duidelijk goede service

product zoals omschreven netjes verpakt

Goede prijs, snelle levering

Goede en snelle levering. Hopelijk is de aftersales ook top.

uitstekend

vakkundig plezierige aanrader

Bestelling DPD duurde veel te lang en te weinig en gebrekkige bezorginfirmatie!

Bestelprocedure en verwerking bestelling top!

Levert wat beloofd wordt.

Snelle levering zonder poespas en tegen werkelijk scherpe prijzen. Binnen twee dagen kreeg ik de 12v opladers voor onze lacros fietsen ‘in de bus’.

Prima bedrijf

Snelle levering, juiste artikel, normale prijs!

Goede apparatuur i

Kontakt met klantenservice ging vervelend, ze waren kortaf en ongeduldig. Overigens, de levering van de airco ging erg snel. De afhandeling van mijn klacht was naar mijn tevredenheid.

Snel en compleet geleverd

Voor elke beetje doe het zelver te plaatsen , alleen jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit ( alleen Duits en Engels )

Uitstekend geholpen!

Ik was op zoek naar een kraantje voormijn 40 jaaroude stoomwals. Dit was niet meer leverbaar. Men heeft zich behoorlijk ingespannen om mij te helpen. Inmiddels tuft de stoomwals weer.

Prima artikel

Snel kunnen bestellen, maar de levering duurde een week. een pakje wat makkelijk door de brievenbus kon was veel te lang onderweg met een pakketdienst. Jammer

Goeie en vriendelijke bediening en uitleg

Ik was op zoek naar een vouwfiets van Lacros en werd in de winkel door een jongeman van Bostools uiterst vriendelijk een behulpzaam ontvangen. Ik mocht uitvoerig proeffietsen en heb uiteindelijk een kleur besteld die niet direct op voorraad was. Maar twee weken later was hij al binnen en heb ik hem opgehaald. Je krijgt er een gratis fietstas naar keuze bij! Goeie zaak, deze Bostools!

Perfecte levering met een korte doorlooptijd.

Onderdeel zoeken bestelling plaatsen op de site gaat probleemloos. De levering is de zelfde dag verstuurd en was de volgende dag binnen. Geweldig.

Makkelijk te bestellen op site. En snel geleverd. Perfect.

Verkoper weet waar hij over praat en heeft veel kennis van vouwfietsen

Goed en duidelijk uitleg gehad van de vouwfietsen, de jonge verkoper weet waar hij over praat. Na het ophalen en uit willen proberen werkte de ondersteuning van 1 van de fietsen niet, gebeld met het bedrijf en er is direct een monteur gekomen heeft de fiets meegenomen en de volgende dag is de fiets weer terug gebracht. TOP service

de bezorger was attent en behulpzaam, het apparaat heb ik nog niet kunnen uitproberen.

Snel, zorgvuldig

Snel, zorgvuldig, duidelijk, volledig