Filtre

Snel, zorgvuldig

Snel, zorgvuldig, duidelijk, volledig

Goede service en vriendelijk personeel

De aanschaf van mijn prachtige E-vouwfiets ging me makkelijk af door het vriendelijk personeel die wisten waar ze het over hadden. Ook stond de koffie, zoals beloofd op de website' echt klaar. Er was een testfiets van elk model en ik mocht gewoon een rondje buiten fietsen. Ik kreeg ook nog een extraatje te kiezen uit een mooie stuurtas of dubbele fietstas.... kortom dikke duim omhoog!

zeer tevreden

Praktische site om te bestellen. Kwalitatief goed gereedschap. Er was wat fout gelopen met het leveringsadres maar dit was met 1 telefoontje meteen opgelost. Zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst.

Zeer correct geholpen en alles volgens afspraak.

De bestelde producten waren makkelijk te vinden,waren op tijd en op afgesproken plaats correct afgeleverd. Producten zijn van goede kwaliteit en voldoen prima.

Snelle en juiste afhandeling, bedankt

Snelle correcte levering

Goed product / deskundig advies

alleen heel goed

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelde product heel bedankt

Super machine

Snelle en goede service

Correcte en snelle afwerking

Snelle en correcte afwerking.Vriendelijk aan de telefoon

Goed gereedschap maar jammer bij online bestelken

Ik vind het jammer dat je bij een online bestelling niet ziet of het product voorradig is. Wel vriendelijk te woord gestaan via mail!

Snel en correct geleverd.

Niet geleverd wat besteld is.

Bestelde fietssloten waren van een ander merk dan besteld. Ook prima sloten maar had wel vermeld mogen worden op de site.

Prima geregeld

Juiste artikel op tijd binnen.Prima!

niet aangenaam

Twee maal slechte ervaring met telefonische contact met een verkoper. Heb gezegd dat ik merkte dat hij weinig zin had in het gesprek de tweede keer het zelfde. De telefoniste was wel top. de aggregaat stond klaar kreeg geen koffie aangeboden, maar ik vond het raar dat toen ik binnen kwam en zei dat ik mijn aggregaat wilde ophalen dat ik deze zo mee kon nemen zonder mij te legitimeren. Maar goed ieder heeft zijn dag wel eens niet

Prima.

Komen afspraken na

super goed

besteld en al vlug binnen zeer mooi en het ziet er goed uit

Snelle en accurate service

Na het plaatsen van mijn bestelling was het brievenbuspakketje er al na een dag

Netjes verpakt en heel snel geleverd, prima product!

Prima product, snelle levering:-)

Super goede service gehad.

Degelijk bedrijf! Hele goede service gehad!

Niet de juiste reserve onderdelen gevonden

Goede overzichtelijke website. Ik snap dat jullie handel doen, maar de oudere veiligheidsventielen met spoed 1.0 mm staan er niet in. Dit werkt niet echt. Ik heb voor 120 euro spul gekocht om de oude machine te upgraden, en dan kom ik er achter dat het veiligheidsventiel niet past. We gaan nu zelf een ventiel maken. M.v.g. JKB

Keurig bedrijf

Online een bestelling gedaan, erg tevreden.

Goede levering en prijs.

Goede levering en prijs.

De door mij bestelde stoommachine werd de volgende dag al thuisbezorgd. Toen ik nav een foutje in de adresgegevens contact met klantenservice zocht kreeg ik snel een reactie.

Bestelling Wilesco

Het bestelde artikel voldoet aan mijn wensen. Snelle en correcte aflevering.

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV