Filtre

goed betrouwbaar bedrijf

Goed en betrouwbaar bedrijf, snelle correcte levering.

Nog geen ervaring

hele snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

perfect snelle bezorging

Snel en plezierig

Ik heb voor bostools gekozen omdat ik telefoneerde naar hun met een vraag en daar kreeg ik snel en en vakkundig antwoord op.het bestelde product moest worden besteld bij de leverancier wat binnen de verwachte tijd keurig werd bezorgd. Wel een verbeterpuntje vind ik dat de track en trace code door Bostools moet worden verzonden en niet door de voor mij onbekende vervoerder, omdat ik geen vreemde Emails open en dus niet wist dat het product werd geleverd. Verder een prima en snelle levering

Duidelijke website, snelle bestelling

Twee jaar geleden heb ik via Bostools een mobiele airco besteld die snel geleverd werd. Erg tevreden over het product. Zodoende dat wij nu via Bostools een aantal ir panelen besteld hebben. Vantevoren eerst even gecheckt of de panelen in onze situatie opgehangen konden worden en hier goed advies over gekregen. De panelen werden snel en netjes geleverd. We komen zeker nog een keer terug mochten we nog iets nodig hebben.

alles naar wens

alles naar wens

Super Firma

Best kontakt, Best Produkt, Best Firma

De bestelling is super correct uitgevoerd

De bestelling was snel binnen, top!

Goed product, nette prijs en in anderhalve dag per pakket post bezorgd

zeer goed

Snelle service en goed produkt voor een redelijke prijs

Snel geleverd en goede producten!

TOP SERVICE

Dit is echt TOP SERVICE! Snelle en correcte levering, toestel werd zelf gecontroleerd voor verzending! Hier bestel ik zeker en vast nog!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Prima gereedschap

geweldig

fijn bedrijf,snelle afhandeling.

Teleurstellend

Vraag naar het type stekker (48V) van de powerstation 3000W werd doorverwezen naar een derde. Mijn verwachting was dat dit door Bostools zou worden uitgezocht en beantwoord.

Snelle levering ;dus top.

Schnelle Lieferung

Das Paket kam 2 Wochen früher als erwartet, ein Liter Oel zur Inbetriebnahme wurde mitgeliefert. Schön wäre eine Information wenn die Sendung startet. (Pakettracking)

Stoom machine wil niet draaien.

Krijg de stoom niet aan het draaien in onbelaste cyclus. Lijkt of de timing niet klopt. De bevestiging gastjes 4x past het lekbakje wel, maar klep/zuiger eenheid zit dan schreef. Uiteindelijk de gaatjes wat groter gemaakt, zodat alles recht uitgelijnd is. Tot wil de motor niet rond. Een oplossing van het probleem is welkom.

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV