Filtre

Levert snel en indien niet in voorraad krijg je een bericht over de levertijd.

Goede spullen snel geleverd

Ik zocht een generator. Nergens te koop. Wel bij Bostools. De prijs was ook goed. Besteld en de volgende dag in huis. Accessoires besteld. Idem dito. Ga zo voort mensen. HENK

Ik had per ongeluk 2 maal besteld. Direct antwoord na mijn vraag het recht te zetten. Heel fijjn

Gewoon goed, zoals je verwacht!

Heldere uitleg, goede prijs service.

Snel en veilig

Goede Service

Snelle verzending en goed verpakt, Produkten prima.

Mijn ervaring is top

Makkelijk snel gewoon op voorraad. Vrijelijk personeel. Echt aanrader Alleen de f gassen monteur die mij werd bemiddeld was een hebberige mannetje. (1850 euro om twee airco's in bedrijf te stellen) Deze mocht bij mij niet aan het werk. Ik heb ondertussen een vakman met certificaat en factuur gevonden. Tussen 250/300 euro per unit vind ik zat gezin de hoeveelheid werk. Nog belangrijker hij was op tijd maakte prof indruk. Dus voor Noord Holland Ad thermotechniek.

snelle levering en goede prijs/kwaliteit

snelle levering en goede prijs/kwaliteit. alles werd snel geleverd en mooi verpakt

Waar blijft mijn pakket?

Beste mensen, Ik kocht generator Honda 22i, Is er track en tracé bij? Deb 102252/order 3104 Graag een snel antwoord! Vriendelijke groet Jan van Aartrijk

Alles perfect!

Gemakkelijke site om iets te bestellen. Goed verpakt en snel geleverd.

Prima online shop

Goed assortiment, prima levering

Snelle levering en ook vlotte afhandeling van ontbrekende onderdelen van de bestelling

Via de website een aantal onderdelen voor de Wilesco stoommachine besteld. Echter toen de bestelling thuis werd afgeleverd, bleken er een 3 tal onderdelen niet in de doos te zitten maar wel op de factuur te staan als zijnde besteld. Een kort belletje met een vriendelijke medewerker zorgde ervoor dat de spulletjes werden nageleverd. Netje opgelost. Dankjewel!

Negatief, een toonbeeld van hoe het niet moet

Ik heb een fiets bij hen besteld, toen ik geen leveringsaankondiging kreeg gebeld. Werd uitgezocht. Zou na drie dagen verzonden worden of een bericht ontvangen hoe en wat. Dit is niet gebeurd, geen bericht, geen fiets. Zij maken dus hun toezegging niet waar.

Alles goed

Snel geleverd. Nette prijzen

Correcte firma

Vriendelijk onthaald aan de telefoon. Correct levering. Enige opmerking die ik heb is dat de goederen aan de voordeur waren geplaatst omdat ik niet thuis was. (regen ? diefstal ? ) Grts. Johan

Na telefonisch contact goed geholpen.

Goede service en communicatie

Zeer snelle levering netjes verpakt goed bereikbaar

Top product

Snel levering

Producten zijn nog niet geleverd. Het is nog niet mogelijk om een beoordeling te geven.

Ongekende service

Ik had een Honda generator besteld. Deze werd de volgende dag geleverd. Echter ik wou toch een zwaardere uitvoering. Geen probleem, 2 dagen later werd deze geleverd. Bleek de achter cover beschadigd te zijn. Foto gemaakt, gemaild en een nieuwe achter cover is alweer onderweg. Ik weet wel waar ik in vervolg mijn gereedschap bestel!

Super en snel

Zeer snelle levering

Prima apparaat

Duidelijke site. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

11 Kleiland

Ijsselmuiden 8271 RV