Good and fast service

A good and fast service

Parfait comme toujours

Qualité, rapidité, prix compétitif... En deux mots : excellent magasin

Supervlot, snel en mooie deals!

Supervlotte service, snelle bezorging en afhandeling en vooral mooie prijzen in vergelijking met andere elektronica-winkels. Aanrader!

Vlotte afhandeling, goed product

Een top product op een vlotte manier tot aan mijn deur geleverd binnen de 24u. Top!

Eindelijk mijn droommessen!

Mijn zoektocht duurde een tijdje, na uiteindelijk mij messen Porsche type 301 te hebben gevonden werden ze op tijd, zonder beschadiging tegen een mooie prijs geleverd. Groeten, Stefan

reeds 2de maal iets besteld

correcte en tijdige levering, alsook goede prijzen.

Op tijd en correct geleverd

Ik heb een Pioneer draaitafel van 300 euro gekocht bij Art & Craft. Ik kreeg een bevestigingsmail en de volgende dag kreeg ik een mail dat de draaitafel aangekomen was bij de bezorger (weet niet meer welk bedrijf het was). De volgende dag werd het pakket geleverd tussen de afgesproken tijd.

pakje op verkeerd adres geleverd

Door een 'correctie' ?! in mijn adres werd mijn pakje ergens anders aangeboden en koste het me meer dan 2 uur, mails en heen en weer rijden, gesprekken met de mensen van het 'foute' adres, om mijn pakje uiteindelijk in het afhaalpunt op te halen. Ik wou voor mijn twee zoons het zelfde item kopen omdat het een goed ding is én om hen een kans te geven nog iets te verdienen en zelf wat gecompenseerd te worden en vroeg korting maar kreeg te horen dat ze 'geen winst' maken op de Marchall speakers. Ik ben dus bij deze 'ex'-klant. Ik koos dit bedrijf speciaal om een lokaal bedrijf een kans te geven en niet de grote multinationals te steunen... Foute keuze van me...

Parfait

Je suis très satisfaite la commande a été fluide et livré soigneusement le lendemain. J’étais vraiment étonnée de la rapidité

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, alsook goede prijs

Ik kreeg mijn pakketje zeer snel binnen en ben tevreden met het product.

Service is er op achteruitgegaan.

Soms is het als zelfstandige nodig om telefonisch contact te hebben met de juiste persoon. Dit is helaas niet meer mogelijk.

Precies wat ik nodig heb

Reeds 2x besteld hier en zal waarschijnlijk nog steeds blijven terugkomen. De producten zijn zoals afgebeeld en beschreven en voldoen aan mijn verwachtingen. De bestelprocedure en levering verliep ook vlot, dus zeker aan te raden!

Kapotte tv ontvangen, mag niet retour!

Let op! Goedkoop = duurkoop. Ze hebben mij een defecte Samsung tv geleverd. Heb netjes binnen 14 dagen het defect gemeld en aangegeven dat ik hem omgeruild wil hebben. Zelf blijven ze vasthouden dat Samsung hem maar moet komen repareren aangezien ik de doos niet meer heb?! Conclusie: ik koop een dure nieuwe tv, krijg een defect exemplaar opgestuurd die vervolgens Samsung maar moet komen repareren. Wat een service :(

Dag Maarten Wat jammer dat je een vervelende ervaring bij ons hebt. We hebben er even alle communicatie bijgehaald en merken op dat je deze morgen nog een mailtje mocht ontvangen van onze klantendienst met de vraag om ons het rapport van Samsung door te geven zodat we dit voor je kunnen oplossen. Het klopt dat we normaalgezien bij een defect kunnen overgaan tot een omruiling, een voorwaarde is wel dat je nog over de verpakking beschikt gezien de grootte van je televisie. Wanneer dit niet meer in de verpakking geretourneerd kan worden is de kans op transportschade ontzettend groot. Zoals onze klantendienst je van in het begin heeft meegedeeld kunnen we nog steeds een omruiling voor je regelen wanneer de technieker van Samsung bij jou thuis aangeeft dat het toestel geruild mag worden met een nieuwe, Samsung verzorgt dan namelijk de afhaling waarna wij dit voor jou kunnen oplossen. Je gaf ons gisteren te kennen dat je een rapport hebt ontvangen van de technieker, maar het lijkt erop dat je de bijlage bent vergeten toevoegen aan je mailtje. Als je zo vriendelijk zou kunnen zijn om ons het rapport te bezorgen kunnen we meteen voor jou aan de slag. 😊️ Alvast hartelijk bedankt voor de vriendelijke medewerking en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Het Art & Craft team blijft voor je klaar staan!

Weigeren het verkochte product te leveren en zeer onbeleefd

Onlangs heb ik bij Art & Craft een 3-in-1 oplader gekocht ten behoeve van mijn iPhone en Apple Watch. Het ging om de Belkin Boostcharge Pro WIZ017vfBK. Het bijzondere van dit type oplader is dat hij geschikt is voor het snelladen van de nieuwste Apple Watches. Dat is een functie die bijvoorbeeld ontbreekt op het voorgaande model, de WIZ009vfBK. Daarom had ik bewust naar een aanbieder gezocht die het nieuwe type verkocht. In de aanbieding op internet stond specifiek vermeld dat het om de WIZ017 ging en dat deze oplader geschikt is voor het snelladen van de Apple Watch. Bij ontvangst van mijn bestelling bleek helaas dat Art & Craft mij toch een oplader van het verouderde type WIZ009vfBK heeft geleverd. Ik heb bij Art & Craft gevraagd om vervanging. Zij stellen zich echter op het standpunt dat de informatie op de website niet klopt, zowel het type als de omschrijving. Ze hebben alleen de WIZ009 in hun assortiment en zeggen de WIZ017 niet te kunnen leveren, en daarom ook niet te willen leveren. Ik heb erop gewezen dat ze wettelijk verplicht zijn te leveren, desnoods door de WIZ017 zelf elders in te kopen. Voor mij als consument was immers niet kenbaar dat het hier om een vergissing ging. We hebben gewoon een bindende koopovereenkomst. Ondanks diverse mails waarin ik ze op hun verplichtingen wijs, weigeren ze echter pertinent nakoming. Ze hebben maling aan de wettelijke regels van consumentenrecht en weigeren simpelweg de wet na te leven. Zelfs mijn mails worden niet meer beantwoord. Art & Craft is dan ook een zeer onbetrouwbare en onbeleefde verkoper, die de wet aan haar laars lapt en haar klanten in de kou laat staan. Ik raad iedereen met klem af om hier iets te bestellen! Nadat ik deze beoordeling geplaatst had, heeft iemand anders van het bedrijf overigens contact opgenomen om excuses aan te bieden en werd aangeboden het product alsnog te leveren.

Hoi Jeroen, Bedankt om jouw ervaring te delen. We merken inderdaad op dat er iets niet goed ging tussen de informatie uitwisseling tussen ons & Bol.com. Het spreekt voor zich, dat jij als klant hier niet de dupe van mag zijn, waarvoor nogmaals onze oprechte excuses. We nemen de nodige stappen, samen met Bol.com, om dit in de toekomst vermijden. Nogmaals hartelijk bedankt voor het telefoongesprek & de extra toelichting, dat waarderen we enorm. We hopen jou in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.

tevreden

super vriendelijke en bekwame mensen.goede service.

Alles goed verpakt en zeer goede lens.

zeer snelle levering en apparaat voldoet 100% Tot een volgende keer

Prima, snel geleverd

Vlotte levering - degelijk materiaal

Zeer vlotte levering + prijs kwaliteit dik in orde!

Vlotte en snelle afhandeling

Snel en vlot

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Goed product omschrijving, prima levering

Product dat ik heb besteld voldeed exact aan de omschrijving op de site. Waren ook nog eens de goedkoopste en hebben het snel en netjes bezorgd. Prima, zeer tevreden.

Top!! Alles was perfect goeie service.

Harloge besteld de volgende dag had ik em al bij mij thuis. En heel veilig verpakt dus voor mij kon niks beter bedankt mvg.

De wandeling was aangenaam.

Het product was zeker in orde. De ontvangst was onwennig. Er was geen meldpunt of iemand die je aansprak. De kat werd uit de boom gekeken.

Brugsesteenweg 466 9030 Mariakerke

+32 (0)9 236 56 08

Over Art & Craft | www.artandcraft.com

Net als meer dan 350 000 maandelijkse bezoekers kan jij bij Art & Craft steeds terecht voor jouw volgende elektronica-aankoop. Of je nu op zoek bent naar huishoud-elektro, multimedia, audio of fotografie: in ons assortiment met duizenden elektronica-artikelen vind je ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we ons best om deze artikelen tegen de scherpste prijs én beste service aan te bieden. Gevonden wat je zocht? Prima! Je pakket wordt hé-le-maal gratis bezorgd, ongeacht de prijs of grootte van de bestelling. Bovendien stellen wij alles in het werk om jouw bestelling de volgende dag al bij jou thuis te bezorgen. Last van keuzestress? Geen nood: je staat er niet alleen voor. Met al jouw vragen kan je steeds terecht bij onze productspecialisten & klantenservice. We streven er dan ook naar iedereen steeds een geweldige shopervaring te bezorgen. Als er toch nog iets schort, staat ons voltallig team met plezier voor je klaar.