
Broer, Dit zijn top lui en allemaal vakmensen. Super snelle levering! Alles hier is pit pit pit!
Hi Joris, Bedankt voor je positieve feedback! Bij dit soort beoordelingen krijgen wij een lach op ons gezicht. Dit is tenslotte waar we het allemaal voor doen! Met sportieve groet, Iris van Intersport.
Helemaal goed. Snelle website en levering.
Beste Eddy, Bedankt voor de mooie recensie! Fijn dat alles netjes is gelopen. We hopen u snel terug te mogen zien in onze Webshop of in een van onze filialen. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Rokje besteld via webshop en betaald. Het zou de volgende dag geleverd worden. Speciaal hierom voor Intersport gekozen omdat ik het snel nodig had. De volgende dag geïnformeerd omdat ik nog geen track en trace had op de dag van levering. Blijkt dat ze het niet hebben. Voorraad webshop klopt niet!!! Heel slecht. Als oorzaak geven ze dat ze online uit de winkels verkopen en het artikel gestolen kan zijn of schade kan bevatten….. Ook pas na week geld terug.
Beste Lonneke, Bedankt voor uw recensie. Het kan inderdaad voorkomen dat we een artikel moeten annuleren vanwege een voorraad fout. Echter proberen we onze klanten nog wel dezelfde dag in te lichten. Ik zie dat mijn collega u ook een email heeft gestuurd. Mijn welgemeende excuses als deze mail wellicht te laat is ontvangen. Mocht u nog vragen hebben kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Niet moeilijk doen Gewoon opgelost
Beste Arjan, Bedankt voor de mooie feedback! Wat fijn dat alles netjes is opgelost. Wij hopen u in de toekomst terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.
Snelle en goede levering
Beste Jan, Bedankt voor de mooie recensie! Wat fijn om te horen dat de levering snel en goed is verlopen. Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Mijn bestelling werd zeer snel geleverd, en het product was erg mooi en van goede kwaliteit. De slippers voor de kids waren helaas te klein, maar ook retouren was duidelijk omschreven en zeer gemakkelijk! Top service!
Beste Romy, Bedankt voor de mooie feedback! Wat fijn om te lezen dat alles netjes en goed is verlopen. We hopen u snel terug te mogen zien in onze Webshop. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Het door mij bestelde en betaalde artikel heb ik niet ontvangen. Ik heb daarover gemaild en men zegt dat PostNL problemen heeft met de bezorging. Dat kan natuurlijk zo zijn, maar zet dan niet op de website “vandaag besteld is morgen in huis”. Hetzelfde artikel heb ik, omdat ik het nodig heb, ergens anders besteld en dat had ik wel de volgende dag in huis. Ik heb 1 ster gegeven, omdat 0 sterren niet mogelijk is, maar eigenlijk is dat wat het waard is: 0 sterren
Beste Y, Bedankt voor uw recensie. Het is inderdaad erg vervelend dat POSTNL te maken heeft/ had met een behoorlijke vertraging. Helaas is het ook nog per regio verschillend waardoor er inderdaad latere bestellingen eerder binnen kunnen komen. Wij vinden het ook dat POSTNL zoveel vertraging heeft. Onze welgemeende excuses voor het ongemak Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen in huis is een loze belofte. 8 dagen later pas de schoenen ontvangen en bij openen blijk ik ook nog 2 paar verschillende schoenen ontvangen te hebben. Volledige bestelling gaat retour naar de winkel.
Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Helaas heeft POSTNL inderdaad te maken ( gehad ) met een behoorlijke vertraging. Dit vinden wij voor onze klanten ontzettend vervelend maar ligt helaas wel buiten onze macht. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Verschillende maten poloshirt gekocht. Helft gehouden en andere helft retour. Ging allemaal super snel
Beste B. Bedankt voor de feedback! Wat fijn om te lezen dat alles netjes en snel verlopen is. Wij hopen u in de toekomst terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Kreeg alsnog de Pinksterkorting terwijl ik het product dagje eerder had besteld. Netjes en heel snel verrekend allemaal. Zeer goed contact via mail en telefoon van de klantenservice.
Goedendag, Bedankt voor de mooie recensie! Wat fijn om te horen dat onze klantenservice u netjes heeft geholpen. Wij hopen u uiteraard snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.
Ik heb meer dan een week geleden slippers besteld voor mijn kind en nu nog niet binnen
Beste Elvera, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas heeft POSTNL inderdaad te maken met een vertraging. Mocht u de bestelling nog niet hebben ontvangen kunt u dan contact met ons opnemen ? Wellicht is het nodig om een onderzoek te openen bij POSTNL. U kunt ons bereiken via: [email protected] Alvast bedankt voor de moeite en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Bestellen ging snel en overzichtelijk. Snelle levering en goede producten.
Beste Richard, Bedankt voor de mooie recensie! Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Producten waren op voorraad, echter blijkt achteraf deellevering te zijn, 1 product geleverd, ander nog steeds niet. Daarnaast beide producten op verschillend aflever adres contact met support, meld klant dat pakket onderweg is, echter neemt geen noeite om met transporteur contact op te nemen. Concreet levering niet conform afspraak order nog steeds niet compleet afgeleverd.
Goedemiddag, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat we inmiddels mail contact hebben gehad en dat uw bestelling klaar ligt. Mocht u nog vragen hebben horen wij dit uiteraard graag. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
ik krijg na 6 dagen een mail aan om een beoordeling te schrijven over de service. Maar aangezien ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb is het nog al moeilijk om een goede review te geven.
Beste Sabine, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Als u de bestelling nog steeds niet heeft wilt u dan even contact opnemen met onze Klantenservice ? Dit kan via: [email protected] of 0348-483022. Wij kijken dan graag even met u mee! Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Alles zit goed verpakt
Beste Jeremy, Bedankt voor de mooie recensie! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Heb retour moeten doen ivm broeken van L naar M 2 x betaald !!!!!!!!!! Heb vandaag mail dat mijn retour nu pas terug is ruim 1 week en nu kan ik 14 dagen wachten op m’n geld terug te krijgen al met al bijna 3,5 week moeten wachten op m’n geld !! Schandalig!! Ik ga ook nooit meer bij jullie bestellen de groeten van ‘n zeer boze klant Ella van Overveld
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Ik heb u per telefoon gesproken en geprobeerd uit te leggen dat wij uw retour verwerken binnen 14 dagen. U retour hebben wij vandaag ontvangen, deze zal dus uiterlijk dinsdag verwerkt worden. Uiterlijk woensdag kunt u de terug betaling verwachten. Voor vragen mag u altijd contact met onze klantenservice opnemen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
IK HEB 2 T SHIRTS BESTELD DIE VAN 2 VERSCHILLENDE WINKELS KOMEN ER IS GEEN MOGELIJKHEID OM GEWOON TE BETALEN MEN VERPLICHT DE KOPER OM EEN ZEKERE APP OPEN TE DOEN EN DAAR BEN IK NIET AKKORD MEE
Beste Alain, Bedankt voor uw feedback. Bij uw bestelling heeft u keuze voor meerdere betaalmogelijkheden. In dit geval zie ik u dat u heeft gekozen voor Klarna ( achteraf ) betalen. Als u dit niet prettig vind kunt u wellicht de volgende keer kiezen voor IDEAL of Bancontact? Mocht u nog vragen hebben mag u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Iris van Intersport.
Op de site stond een soft shell vest/jas zonder embleem. Toen kreeg ik een mail met de vraag of ik met embleem of zonder wou hebben. Ik wou zonder hebben heb ik geantwoord. Daarna een mail dat het was verzonden . Daarna een antwoord op de vraag of ik met of zonder embleem wou hebben. Dat dat werd verzonden. Toen het pakket arriveerde is er een gekomen met embleem. Ik heb het retour gezonden en ik hoef geen nieuwe en zal ook niet snel weer iets bij Intersport bestellen.
Beste Mieke, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u het artikel als nog niet juist heeft ontvangen. Ik ben bang dat er ergens toch behoorlijk iets is mis gegaan. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
De bestelde schoenen waren van goede kwaliteit. Verder een correcte bezorgservice.
Beste Ries, Bedankt voor uw feedback! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Hopelijk tot snel bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.
PostNL bezorging drama. Beetje vertraging echt geen probleem, maar vertraging nu wel extreem: meer dan een week.
Beste Wijnand, Bedankt voor uw recensie. Ik ben het helemaal met u eens dat de vertraging op dit moment echt niet meer leuk is bij POSTNL. Uiteraard hopen wij dat alle bestelling zo snel mogelijk geleverd gaan worden. Mocht u nog vragen hebben mag u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Een product besteld, een week later pas gekregen. Doet niet na verwachting zoals hun beschrijven binnen 1a 2 dagen in huis.
Beste Dennis, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat mijn collega gereageerd heeft op uw email. Helaas is POSTNL vertraagd.. Hier balen wij uiteraard ook enorm van. Dan neemt niet weg dat wij uw bestelling wel op tijd hebben verwerkt en verstuurd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Waardeloos
Beste Wouter, Bedankt voor de recensie! Ik zie dat mijn collega heeft gereageerd op uw email. Wij balen ook behoorlijk van de vertraging van POSTNL. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Stond dat de schoen klein viel, maat groter bestellen. Hier had ik overheen gelezen, maar mijn eigen maat zat perfect en zeker niet te groot! Hele snelle lever service :)
Beste Bryanne, bedankt voor de mooie recensie! Fijn dat de schoenen precies in de juiste maat waren! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
op 26 mei besteld en nu 11 dagen later nog niets gehoord.
Beste Ant, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat wij gereageerd hebben via u email. De bestelling kunt u binnenkort afhalen in het gewenste filiaal. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Iris van Intersport Twinsport.
Ik had een probleem met de levering van mijn bestelling maar dit lag bij het bezorg bedrijf en niet bij Intersport maar toch gaf de mevrouw aan de telefoon mij uit coulance de verzendkosten terug.
Beste Rody, Bedankt voor uw recensie. Wij fijn om te horen dat we het netjes voor u hebben kunnen oplossen. Met sportieve groet, Iris van Intersport Twinsport.
Jaap Bijzerweg 3
3446 CR Woerden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.