Ruim assortiment, snel geleverd

Geleverd conform verwachting

Gemakkelijk, tijdig en professioneel

Eenvoudig om door de website te navigeren. Vond alle items die nodig waren en hoewel het vakantieseizoen was, was de levering erg snel.

Stipt en correct

Lang gezocht naar perfect nieuwjaarscadeau voor mezelf. En dat dit gevonden op internet. Dadelijk besteld en binnen 3 dagen geleverd.

Kwaliteit en snelle levering

Producten zijn van beste kwaliteit en de levering is super snel (en goed klein verpakt zodat je niet met enorme dozen zit)

prima!!

goede zooltjes en goed verpakt met paar dagen in huis

Bestelde artikelen snel geleverd

Goede communicatie en service. Ik ben zéér tevreden.

Goed en snel geleverd.

Mijn bestelling is zeer vlot verlopen. Ruime keuze.

Very good Quality and service

Professionele en klantvriendelijk service

Snelle reactie van klant service,dankjewel Margriet. Groot assortiment.

Zeer snelle levering

Maak zeker weer gebruik van ShoeSupply

Snelle levering, precies de kleur wat ik moest hebben.

Snelle en correcte levering

1e geplaatste bestelling naar tevredenheid afgehandeld. En de levering was snel, welleswaar 1 dag later maar dat lag aan Postnl die wat vertraging hadden opgelopen.

Shoe Supply you must know it!

Good service, honest, helpfull [email protected]

Prima levering

Snel en prima verzorgd

Goed verpakt brievenbuspakketje binnen 3 dgn in huis.

Binnen 2 weken mijn hielspoor klachten kwijt

Zeer positief

Bezorging ging snel

De inleg zooltjes zijn van prima materiaal gemaakt

prima afhandeling

zoals je dat van een professionele webshop mag verwachten

Doen wat ze zeggen dat ze doen

Bestelde schoenveters zonder problemen ontvangen. Versturen duurde iets langer dan gebruikelijk omdat ze midden in een verhuizing zaten maar dit was van te voren duidelijk gecommuniceerd voordat ik de bestelling plaatste. Kortom een tevreden klant

Heeeeeel lang wachten

Ik heb of de opmerking gemist dat er een lange levertijd is of de levertijd is bijzonder lang. Met onderstaande reclame had ik anders verwacht 123sokken.nl - snelste en goedkoopste sokkenshop van NL shoesupply.eu - europa's grootste online-warenhuis voor voet- en schoenverzorging.

Hele late levering zonder communicatie

Koop hier nooit. Ik kreeg mijn bestelling zo laat geleverd niet dagen maar weken. Ik had het al niet meer verwacht. Geen enkel bericht over vertraging of iets. Ook op de site stond niks van vakantie of zo.

Perfecte service!

Het geheel traject van aankoop tot ontvangst verloopt zeer snel en uiterst correct!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna