Snel en correcte afhandeling.

Bij de eerste zending ontbraken een paar veters. Op goed vertrouwen hebben zij mij kosteloos de veters nagestuurd. Prima afhandeling.

Ik werd met vragen 3x snel en vakkundig geholpen door Margriet

Perfect geholpen en tevreden

Duidelijke site om te bestellen. Zal ik zeker doorgeven.

Verzendkosten belachelijk duur voor één paar schoenveters

Gevonden wat ik zocht.

Na lang zoeken kwam ik op deze site die ronde veters heeft in de kleur die ik zocht. Snelle levering.

Snelle en correcte service

Makkelijke site en zo besteld

ShoeSupply.eu.. super webstore

Bestelling Marla (lederen) inlegzolen (4x paar) besteld.. volgende dag geleverd

prima product en snel geleverd

Mooi en snel

De verzending was snel, de crêmepotjes goed ingepakt. De kleuren van de schoencrême komen goed overeen met die op de website. De dekking is goed, krasjes en slijtplekken waren na 2 keer insmeren al onzichtbaar. Prima leverancier, prima produkt

goed, professioneel, snel

goed, professioneel, snel

fantastisch

had een maat te grote schoenen waardoor de hak steeds uit de schoen schoot bij jullie hiel stukjes besteld wat grandioos helpt,voet zit nu stevig in de schoen

Super kwaliteit

Goede bezorging en goed verpakt. Het product voldoet aan alle verwachtingen en ik ben er blij mee!

Prima, snelle levering

Positief

Gewoon hoed , snel ,goedkoop ,

De juiste site voor mijn shoe

Goede service. Snelle levering.

Geen op- of aanmerkingen.

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht.

Snelle levering prima veters

Fantastische service.

Geweldige service, ik had nog een medewerkster a.d telefoon. Maar geweldig hoe ze mij te woord en begreep. De juiste schoencrème ontvangen. Subliem kan niet anders zeggen.

Prima producten

Goede schoensmeer en borsteltjes. Wel flink aan de prijs.

Correcte levering

De bestelling werd correct opgenomen en behandeld. De levering was enkele dagen later dan eerst aangekondigd, omdat één besteld artikel niet onmiddellijk in voorraad was en er daarna bij Post.nl vertraging optrad. Maar het was niet dringend en voor mij is het ook geen probleem dat iets na drie of vier dagen geleverd wordt. Als het maar geleverd wordt en het is wat ik besteld heb!

goede levering

eenvoudige duidelijke website en snelle levering

Supersnelle levering en product werkt naar behoren

Goede producten, snelle en goede levering..

...

Oké

!!

Lekker handig, snel in huis

Ik bewerk leer. Voor een halsband voor een hond had ik zwarte indringverf nodig. Normaal haal ik dat bij de schoenmaker hier in de stad. Nu met de coronamaatregelen mag de man alleen schoenen repareren en nog geen pakje veters verkopen. Kijk, dan is online kopen dè oplossing.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna