Zoals toegezegd

Mooie vlotte levering.

Vlotte en zorgvuldige levering

Mijn bestelling werd, ondanks de drukte bij de pakketdiensten, heel vlot en zorgvuldig afgeleverd. De door mij bestelde producten voldoen aan mijn verwachting.

Niks

Ik heb nl. nog helemaal NIETS ontvangen!!

Gewoon perfect geregeld

Veel keuze, goede kwaliteit, snelle bezorging. Zeer tevreden.

Snel geleverd in drukke tijde

Snelle levering en zelfs tijdens de kerstdagen

ShoeSupply doet wat het belooft. Helder in de communicatie, prima producten en levering volgens afspraak. Een aanrader dus.

Optijd geleverd, producten waren zoals omschreven.

En goed te vreden wat ze mij geleverd hebben.

Gevonden wat ik zocht

Moeilijk te vinden schoenveters heb ik eindelijk op "ShoeSupply" gevonden. Vooral de kleur was niet evident.

Snel verzonden ; goede producten voor een fijne prijs

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Assortiment, precies die dingen (juiste kleur etc) die ik nergens anders op voorraad aantref

Klantvriendelijke website

Eenvoudig bestellen door klantvriendelijke website.

Top levering

Een onbekend bedrijf voor mij maar zo tevreden ..hele snelle levering.

Een vlugge en correcte service en levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Fijne zooltjes! Wellicht bestel ik er een paar extra voor mijn overige schoenen. Het loopt heerlijk!

Een kwalitatief hoge steunzool

De steunzool is van leer en dun zodat hij in iedere schoen past. Kwam via brievenbus post zodat ik niet thuis hoefde te blijven om het pakket in ontvangst te nemen of naar een afhaalpunt op te halen.

Soepel

Alles ging soepel ondanks kerst drukte.

goede produkten

Toen mijn pakje eenmaal was geleverd, was ik zeer tevreden. Mijn vader is ook heel blij met zijn sokken. Ik moest alleen zelf contact opnemen omdat het zo lang duurde, het bleek dat bepaalde sokken nog niet geleverd konden worden. Ik vond het jammer dat ik zelf eerst contact moest opnemen, ik had liever gezien dat ik een mail had gekregen waarin stond dat de sokken niet geleverd konden worden en of ik andere in de plaats zou willen hebben.

Goede website en het product snel aan huis!

Nog steeds niks ontvangen. Kan aan de feestdagen liggen dat het druk is

Het is heel lastig je ervaring te omschrijven als je nog niets ontvangen hebt. Dus tot die tijd blijft de ervaring niet best.

Netjes en praktisch

De website werkt praktisch en het bestellen is eenvoudig en snel. Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de levering van mijn bestelling. De bestelling kwam zonder poespas, niks op aan te merken!

Vlot levering. Makkelijk te bestellen

Snelle en goede levering.

ShoeSupply geeft goed advies en levert kwaliteitsproducten tegen een redelijk tarief.

Prima prijs, snelle levering

Gebruik al jaren pedicare. Zeer tevreden

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna