Net bedrijf

Mijn bestelling was niet op voorraad, maar dit stond netjes op de site vermeld. Toch kreeg ik na mijn bestelling nog netjes een mailtje waarin het nog even vermeld werd. Producten zijn precies wat ik er van verwacht had. Ik bestel hier zeker weer!

Goed product en snel geleverd

ook bericht dat 2e artikel niet voorradig is zending iets later komt.

5de Bestelling bij deze shop terugkerende klant

Goed geprijsde deal

Mooi product voor goede prijs, helaas wat vertraagd.

Snel en correct

Snel en correct

Alles vlot en correct verlopen

Perfecte ervaring , wel spijtig van hoge transportkosten

Supersnelle levering van een prima product

Ik bestelde verf om suède schoenen te kleuren. Binnen een dag geleverd en de schoenen zijn als nieuw

Alles volgens afspraak opgestuurd en geen verrassingen

Besteld en zonder problemen ontvangen

Veel uitleg over het waterdicht maken van schoenen. Producten besteld en zonder problemen bezorgd.

Overzichtelijk en snel

Het is een overzichtelijke website. Ik heb drie verschillende soorten veters besteld. Sterk materiaal. Snelle levering. Top!

Goede informatie, snel geleverd.

Duidelijke omschrijving van steunzooltjes en snel geleverd

Prima ervaring

Prima product, de bootcleaner. Reinigt en beschermt en de kleur knapt er direct van op.

Retour niet doorgemeld bij klarna

Nu krijg ik aanmaning van klarna terwijl schoenen al een week geleden terug gestuurd zijn ..top afterpay

Kampioen luchtverplaatsing

Veel te grote doos voor wat er besteld was. Niet erg duurzaam. Produkten en snelheid van verzenden waren oke

Slecht bezorgd

Ik bestelde houten schoenoprekkers kreeg 2 rechter binnen ipv een linker en en rechter. 1 terug gestuurd nu wachten op een linker.

(telefonische) bereikbaarheid was wat moeilijk, maar goede omruil service

Ik had te grote maten besteld, maar dit merk heeft wel goede (made in EU) maatvoering. Dus retour en juiste maten gekregen, zonder meerkost verzendingen. Fijn.

Niet erg goed, schoenen zijn nog steeds niet binnen

Heg geen mening, levering duurt we heel erg lang, Schoenen zijn nog steeds niet binnen

Positief

Makkelijk besteld, zeer snel geleverd!

Traag

Verzenden is traag. Na 5 dagen nog niks. Te lang voor een brievenbus pakje.

Zeer goede service en producten

Zeer goede service en producten

Goed product gekregen en best snel

Ik had een protect spray metallic leer besteld. Vlotte levering.

Kan niet makkelijker

Erg veel keuze en je krijgt het snel in huis! Ik ben erg tevreden en zal zeker vaker terugkomen om hier mijn schoenpoets te halen.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna