Goed product, lange levertijd

Voor een envelop die door de brievenbus past, vind ik 8 dagen levertijd wel erg lang. Wel goed verpakt kwaliteitsproduct geleverd.

Snel,top kwaliteit

Duidelijke website. Eerlijke prijzen. Snel en netjes geleverd. Heel blij mee!

Bijzonder snelle levering voor een goede prijs.

Blij verrast door dr snelle levering. Vergeleken met andere aanbieders is de prijs oké. Best product.

Prima. Heb de verf nog niet geprobeerd, dus daarover geen mening. Levering ging vlot.

Snel, simpel en goed product

Ik vond de site en had lagere prijzen dan derest en had goede producten

Duidelijk site en goed product

Alleen leertijd minder maar dit komt waarschijnlijk door de bezorging

Ruime keus en scherpe prijzen

Er is een ruime keus, de artikelen hebben scherpe prijzen en worden snel verzonden.

Snelle levering. Zelfs in deze drukke tijd

Prima dus!!

Goede producten

Fijne service

Prima! Snelle levering

Prima levering

Door de pakketdrukte heeft het wellicht langer geduurd dan normaal. Maar ik ben tevreden. Echter vind ik verzendkosten, die net zo duur zijn als het product (brievenbuspost), overigens wel vervelend. Maar goed...het vervoer moet ook betaald worden.

Mijn bestelling werd snel en correct afgehandeld.

Lekker veel keuze. Besteld, en ondanks de sinterklaasdrukte 2 dagen later in huis.

Makkelijke site .. overzicht is netjes en snelle levering

Goede en snelle betrouwbare service

Bestelling geplaatst, goedkoper dan bij andere schoenservices, nog dezelfde dag verzonden.

Super snel geleverd

Mooie producten en geleverd wat besteld

Webshop met kwalitatief goede producten voor onderhoud van schoenen en andere lederen artikelen

Top!!

Ik was al een tijdje opzoek naar goeie zooltjes voor mijn werkschoenen. Deze er gelijk in gedaan en voelen zo goed, zitten lekker en voelen toch stevig aan. Met het extra stukje bij de voorvoet voelt het echt heel fijn en zacht aan.

Prettig draagcomfort.

Zolen voelen zeer prettig en maken de schoen net beter passend.

Snelle levering maar geen snelle retour

Ik heb een bestelling gedaan van een riem maar deze is te lang. Ik heb het retourformulier ingevuld maar tot op heden heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Graag ontvang ik een reactie!!

Snel en betrouwbaar

Diverse soorten veters besteld en ondanks Sinterklaas drukte snel in huis. Prima kwaliteit

Goede schoenspanner

Ik heb maat 36, deze is zeer moeilijk te vinden maar bij ShoeSupply verkopen ze deze gelukkig wel.

Gewoon ouderwets goed

Ja wat moet er nog meer van zeggen. Het was gewoon ouderwets goed dus. Hou vol

Nvt

Prima shop

Zeer tevreden.

Zeer uitgebreid assortiment. Snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn bestellingen

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna