Zeer tevreden.

Zeer uitgebreid assortiment. Snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn bestellingen

Goede service, snel bezorgd

Goede service, snel bezorgd

Goed maar duur

Verzending en verwerking duren te lang voor de prijs dat je betaalt. voor de rest zijn de producten wel goed.

zeer tevreden

fijne schoencreme voor herhaling vatbaar

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed en snel.

Goed en snel

Zeer snel en netjes verpkat

Artikelen netjes en snel verstuurd, helaas bij gebruik van de schoenveters van U-lace zijn er zowel van de zwarte als de witte twee plasticjes afgebroken waardoor ik nu helaas genoodzaakt bent om weer 1 setje witte en 1 setje zwarte extra te bestellen en dus extra verzendkosten moet maken.

tevreden

precies wat ik verwacht had alleen jammer dat ik 2.95 extra moet betalen voor een brievenbuszending; naar mijn idee is dat toch standaard voor 2 paar inlegzolen

Groot assortiment. Snelle levering.

Mooie veters

Ik heb mijn veters op tijd binnen gekregen ben er super blij mee

Online shoppen zoals het hoort

Eenvoudig, snel en duidelijk. Prima ervaring. U-laces aangekocht medio november.

Heel erg tevreden!

Ik ben heel erg tevreden. Alles klopte en was snel in huis :)

Een goed product, ik ban er erg blij mee. Het bevalt me prima en zal zeker een volgende bestelling plaatsen t.z.t.

Snelle service en levering

Snel geregeld en bezorgd

prima voor zover Shoe betreft...

Snel op de bus maar Post NL doet er wel erg lang over. Waarom niet gewoon in een envelop op de bus. Afgelopen donderdag besteld en door u gepost maar nog steeds niet ontvangen per "pakket" post.... Mogelijk heb ik het huisnummer verkeerd opgegeven het was niet 2 maar 29. Maar op 2 is het tot op heden (13.00 uur) niet aangekomen

Alles in orde!

Snelle levering en alles was perfect in orde!

Superhandig

In enkele winkels geweest om groene veters, zonder resultaat. Fijn om te ontdekken dat ik bij jullie online wel keuze heb in groene veters.

Correcte en snelle levering.

Super snelle service, echt top!!

Snelle verzending Netjes verpakt Werd netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot verzending

Correcten en snelle levering van een product dat voldoet aan de kwaliteit.

Bestel gerust.

Veel keuze

Veel keuze

Eerste keer dat ik iets bestelde en was meteen topservice

Correct en op tijd geleverd.

Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij shoesupply.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna