Veel te kiezen

Er valt veel te kiezen bij ShoeSupply en de bestelling werd snel goed verpakt geleverd.

Goed product

De kleur was iets donkerder dan gedacht, eerder donkergrijs dan donkerblauw maar tevreden met het resultaat op witte sneakers

Goede producten voor een scherpe prijs Snel geleverd

alles klopte.

diverse dingen besteld, levering probleemloos en vlot bezorgd.

Vlotte goede service en verzending

Goede keuze aan producten, en de levering ging vlot en goed.

Gewoon goed

Het ging zelfs nog sneller dan ik verwacht had.

Alles TOP

Ik kan alleen maar blij zijn

Snel verzonden en goede producten

Nette veters

Op de websiote stond volgende dag thuis als je voor een bepaalde tijd heb besteld. Ik zat krap aan de tijd en hoopte dat het nog zou lukken, want ik ging met vakantie. Echter net te laat. Op tijd verzonden, echter de post duurde wat langer. Toch 5 sterren, nette veters voor een nette prijs! Bedankt!

Is snel bezorgd En als je belt word je netjes te woord gestaan

Is snel bezorgd En als je belt word je netjes te woord gestaan

Super snel geleverd.

Moet het product nog gaan gebruiken

super!

geen problemen gehad met de bestelling, snel geleverd en voor een prima prijs

Goede ervaring

Goede kwaliteit en zeer goede service

Snelle levering. Mooie kwaliteit sokjes

Snelle en goede service.

Pakket werd vlot geleverd. Erg fijn dat het met een brievenbuspakket kan, zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven. Het product was uiteindelijk niet helemaal wat ik zocht en na een zeer vlot mailcontact kon ik het zeer eenvoudig via brievenbuspakket weer retourneren. De volgende dag kreeg ik bevestiging dat pakket aangekomen was en 2 dagen later stond het geld weer op mijn rekening. Top service! Ik vind het echter wel vreemd dat je korting krijgt als je een 5sterren review achter laat. Die 5 sterren had ik sowieso wel gegeven, maar dit geeft niet een eerlijk beeld als er wel wat aan de service schort.

Goede snelle service.

Alleen jammer dat het zooltje zo kort is, dat hij niet wat langer is en geleidelijker afloopt naar het midden vd voetzool. Je voelt nu enigszins de overgang van het zooltje in je voetzool.

Product is als omschreven.

Vrij snelle levering (weekend zat er tussen)

Op tijd en op maat. Dikke Tien!!!!

Snelle levering. Prima Product.

Steeds snelle levering

Word zeer snel geleverd en is altijd zorgvuldig ingepakt.

Veel keuze, mooie producten.

Ik zocht inlegzolen. Shoesupply.eu heeft me daarin goed geholpen. Tot de volgende bestelling!

Shoeshine.

Ouderwetse schoenpoets in een blikje. Ouderwets goed.

Alles liep perfect

Prima! Had snel mijn bestelling.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna