Zoals het hoort

Goed beter kiyoh

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel en makkelijk!

Website is overzichtelijk, bestelling verliep snel en bezorging ook!

fantastisch

besteld en snel ontvangen. Super

De teensokjes zijn heel fijn in sneakers. En mijn kleindochter heeft Gips om haar voet. En vind de teensokjes fijn om over haar tenen te doen die uit steken.

Prachtige prioucten maar helaas slechte ervaring met PostNL

Qua producten en verpakking was alles perfect. Ik betaalde portkosten voor levering aan huis, wij bleven heel de dag van de voorziene levering thuis maar de pakjesdienst van PostNL heeft zich niet aangeboden! Kregen bericht dat het niet gelukt was; wat niet kan alle personen die zich aanbieden worden via onze deurbelcamera gefilmd en en de beelden worden opgenomen en opgeslagen. Geen pakjesdienst heeft zich aangeboden! Ik moest het pakje op een afhaalpunt gaan afhalen. Spijtig maar niet jullie fout wel van PostNL!

snelle levering in veel te grote doos

top

snelle levering, goede kwaliteit

Bestelling kwam mooi op tijd en de producten passen prima

Enkele knoop blijft niet zitten

Knoop blijft niet zitten. Enkele knoop niet genoeg, dubbele knoop is nodig. Veters zijn lang genoeg hiervoor (bij 3 gaatjes). Levering ok (veel email)

snelle bezorging

Helaas vind ik het onvriendelijk dat ik van een soort maar 1 kleur kan bestellen. Wil ik meer kleuren dan moet ik meer verzendkosten betalen, dat is niet juist. Heb wel ook twee kleuren aangeklikt en in mijn mandje gedaan, maar helaas alleen maar zwart gekregen en geen vleeskleur. jammer

Keurig op tijd geleverd, goede kwaliteit.

Juist produkt, snelle levering

Zie boven.

positief

adequate levering

Goedkoop en snel

Goedkoop en snel

Heel goed. Makkelijk te gebruiken.

Heel goed. Makkelijk te gebruiken. Snelle levering

Zeer goed.

Ik ben zeer te vreden met de inleg zolen van kurk. Ik wil er og een paar bestellen. Dan hoef ik niet steeds te wisselen.

Goede en snelle service

Een duidelijke website en de levering was snel en zonder problemen

Prima spul voor prima prijs.

Alleen hier kon ik de veters in de juiste kleurzetting voor mijn Meindl wandelschoen vinden. Ik heb er gelijk een paar bamboe sokken bij besteld en die zitten heerlijk . De levering was ook snel dus niets meer dan lof voor deze toko.

De inlegzooltjes werken prima, maar de spray is van mindere kwaliteit. Het spuitkopje lekt na 1 keer gebruiken. Of de spray inderdaad zijn werk doet ik afwachten.

prima!

Heldere pricutomschrijving op de website, snelle levering en prima kwlaiteit

Supergoede klantenservice

Ik had een verkeerde kleur gekocht voor mijn suede schoenen. Soepel contact met de klantenservice leidde tot het goede product.

Super makkelijk en super kwaliteit

Mijn schoenen zien er weer uit als nieuw. En nog makkelijk te doen ook. TOP

Mooi assortiment

Ruime keuze, goede prijzen en vlot geleverd.

positief

alles mooi op tijd