snel en duidelijk

Goede omschrijvingen van goede producten.

Super goed

Uitstekend product en service.

Duidelijke en tijdige informatie. Uitstekend product dat precies was wat ik nodig had.

Vlotte levering

Goede service en vlotte levering.

Tevreden over bestelling, levering en service

Snelle en perfecte service

Juiste product snelle service

Snel geleverd en goede veters Niets meer aan veranderen!

Alleen de bezorgtijd was vertraagd

Uitstekend verzorgd en snel geleverd.

De veters, die ik besteld heb, waren in geen enkele winkel leverbaar. Tot mijn verrassing bij ShoeSupply.eu wel. De bestelling is door de overzichtelijke site gemakkelijk te plaatsen. Het bestelde is uitstekend verzorgd en snel geleverd.

Reële prijzen en snelle service.

Geweldig snelle levering en prima product (veter tags)

Duidelijke site met voldoende keuze. Wensen invullen en binnen 5 minuten de bestelling afgerond. Binnen 3 dagen goederen in huis. Helemaal TOP!

Nu al meerdere x besteld en zeer tevreden met de zooltjes

Ik bestel voir mijzelf en mijn moeder die geeft veel baat bij de gelzolen super product voir mensen met gevoelige voeten

Goede veters en snelle levering!

Zie hierboven.

Klantvriendelijk

Ik had drie kleuren schoensmeer besteld. Bij levering bleek 1 daarvan ingedroogd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en foto's gestuurd, en kreeg onmiddellijk een nieuw potje toegestuurd. Het had alleen misschien voorkomen kunnen worden. Je zag nl. door het glas heen al dat het potje niet vol zat.

Helemaal tevreden!

Alles keurig op tijd ontvangen. Netjes verpakt, dus helemaal tevreden!

Goed en snel geleverd

Kleur zoals op website.

Donker grijze veters besteld. Juiste kleur en snel geleverd.

Goed en keurig verpakt bezorgd

Gekregen wat ik besteld heb en netjes bezorgd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en een snelle en correcte levering, ook goed geïnformeerd over het hoe en wanneer van de levering, helemaal top!

Positief

Correcte en snelle afhandeling. Super product dat zijn werk doet zoals gevraagd

Snelle levering, top!

Zooltjes besteld en supersnel geleverd! Ga er nog mee bestellen, ze zijn geweldig!

Good price for value

Cheapest online shoe supply stores out there in the NL. Fast delivery and good packaging. I ordered a wax, saddle soap, and a shoe tree. The first two come in bigger sizes than I expected, which is nice. The shoe tree is plastic, not that flexible, and doesn't fit my shoes, unfortunately.

Hele snelle levering en hele fijne niet knellende sokken!!!

Heel tevreden!

Tevreden ....tot de volgende keer