Helemaal top

Artikel conform beschrijving, goede communicatie en snelle verzending. Top!

Groot assortiment en snelle levering.

Zie boven.

plakt niet goed

2 dure stukjes plakrubber, die niet goed plakken.

Snelle levering, netjes verpakt

Prima webshop!

Duidelijke uitleg om de zooltjes op te meten naar je eigen voet.

volgende keer weer

Toegankelijke site, geleverd vlg afspraak, dus prima

Makkelijk gangbare site met heel veel keuze m.b.t. veters. Goede uitleg en tips. En een goede prijs/kwaliteit verhouding

Gebracht wat ik had gedacht.

Tevreden over de afhandeling en bezorging.

Eerste kennismaking goed bevallen

Ik zocht een paar inlegzooltjes en zag dit bedrijf op Google. Deze waren snel besteld op de site en heel snel door hen verzonden. Goed geregeld mensen.

Waardeloos

Mijn bestelling is veel te laat bezorgd. Ik ben nu met vakantie en weet niet of het nu bezorgd is. Bestelling met post.nl is in één woord gezegd waardeloos.

Goede en snelle levering.

Grandioos.

Incompleet

Helaas heb ik vorige week elastische veters bij jullie gekocht maar er zat maar 1 in. Veters zijn er toch altijd 2 en er staat ook duidelijk bij mijn bestelling veters dus ik neem aan dat dit een foutje is. De veters kosten €3.50 maar met verzendkosten was ik €7,45 kwijt. Dat is veel geld voor 1 veter. Ik ben dan ook niet ven plan de 2e ook bij jullie te verstellen tenzij jullie deze gewoon kostenloos na sturen. Vervolgens bent u telefonisch niet bereikbaar en de klantenservice werkt ook niet. Het gaat om: ordernummer ORD51562106 en klantnummer 177320352

Snel en goede customer service

Snel en goede customer service

Goede snelle service uitstekende producten

Prima ervaring Veters zowel lint als gewoon beide goed

Leuk voor mijn veters.

Ik heb dit besteld voor mijn schoenveters, voor onze bruiloft. 1 kant de datum 1 kant onze naam. Wel beperkt in het aantal letters en de lettertype, maar is toch een hartstikke leuk aandenken.

Positief

Na informatie ingewonnen te hebben kreeg ik snel bericht. Het product dat ook snel geleverd werd heb ik nog niet gebruikt dus kan ik daar nog niets over zeggen.

SnelleLevering

Snelle levering en goed producten!

Super snel

Goed geïnformeerd, goede kwaliteit, en super snel in de brievenbus. Dus top

Prima service en produkt

Prima service en producten.

Top en snelle levering!

Ik ben zeer tevreden en de levering was super snel

Helemaal top

Shoe supply doet wat zei beloven.

Goed!

Snel en betrouwbaar

Top , goede service

2 gekleurde verf potjes gekocht voor groen en rode laarzen Er wordt goed beschreven hoe je de producten moet behandelen en gebruiken Mijn beide laarsjes stralen weer als nieuw Blij mee

Goede levering van de producten top

Prima zolen

Heerlijke zolen en een goede service. Super snelle levering.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna