Klasse

Ruim aanbod van niet voor de hand liggende kleuren. Zeer blij mee

Blij.

Precies wat ik wilde bestellen en…..,zeer snel en perfect.

De gum werkt niet op mijn nubuck schoenen

Ik krijg de vlekken niet uit mijn schoenen

Vlotte en prima levering

Kurkhakjes besteld en na 2 dagen al in huis

Zeer snelle Levering

Snelle Levering

Weinig bijzonderheden, what you see is what you get.

n.v.t.

Bestelling in orde.

Bestelling was goed , klopte helemaal en ben erg tevreden met het product. Helaas ging er het 1 en ander fout bij Post.nl , maar daar kunt U als bedrijf niets aan doen. U zult door de goede ervaringen van het product meer bestellingen van mijn kunnen verwachten. Vriendelijke groeten Arjan Boelsma.

Fijne snelle service, producten geleverd als besteld.

Het hele plaatje klopt....

De schoenlepel is stevig en solide. Is de perfecte hoogte voor te helpen met de schoenen aantrekken. Als je het item op de juiste manier gebruikt en niet forceert buigt het niet, trekt het niet krom. Het is echt een stevige lepel. Is gewoon de beste schoenlepel die je maar kunt hebben! Ik en mijn moeder hebben er allebei eentje en it works like a charm!

Goed en snel

Bestelproces op de website vond ik niet zo handig. Ik moest telkens helemaal terug naar het menu om een ander product te bestellen. Ook soms wat algemene omschrijvingen (bijv. is maat L geschikt voor schoenmaat 38? Misschien had ik daarvoor de chat kunnen doen, maar dat vind ik dan weer net te ver gaan) Afgezien van dat kleine minpuntje: assortiment goed, prijzen goed, levering goed en snel.

Snelle service, product zoals omschreven

Ik ontving het product snel. Het was naar verwachting! Enige tip die ik zou geven, is om meer foto's van het product toe te voegen aan de webshop. Aan de zijkant van de verpakking stond namelijk een infographic die heel handig was. (Over de soorten en vormen schoenspanners die beschikbaar zijn.)

Goede snelle service

Prima.Ik heb maar een paar veters besteld maar de service en communicatie via mail was prima.

De zooltjes werden snel geleverd en waren voordeliger dan op andere websites.

Snelle levering, goed product.

Prima webwinkel, breed gesorteerd. Ik zocht op een bepaalde kleur onderhoudsspray voor suède en ja, die was er Om te onthouden voor volgende keren.

Blitse veters

Afgelopen week de veters binnengekregen Heel blij mee mooie kwaliteit, leuke kleuren snelle levering Om maar zo te zeggen gewoon zeer tevreden

Prima zaak

Prima zaak, product uitstekend en snelle levering.

Goed geregeld

Kwaliteit is goed en verzending ook.

fantastische bediening

snel en met hoge kwaliteit

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Goede klantenservice

Mijn bestelling was alleen beschikbaar als gedeeltelijke levering. Ik kreeg een vervanging aangeboden. Het teveel betaalde bedrag werd onmiddellijk terugbetaald. Helaas gebeurde dit alles pas nadat ik heb nagevraagd waar mijn bestelling blijft.

Prima producten vlot geleverd

Snelle service en goed aanbod

Ik vond dadelijk wat ik nodig had en bij de aanbiedingen vond ik nog een extra waardoor ik gratis verzending kreeg. Top toch!

Top service vriendelijke mensen

Zeer goede communicatie !!! De service is op en top, snelle levering. Ik raad deze site iedereen aan.

snelle en perfecte levering

snelle en perfecte levering

Het goed, maar levering liet opzicht wachten

Ik had het bestelde woensdag 22feb prefomans gelzolen, verwachtte het volgende dag te hebben, ieder geval voor het zaterdag. Had ze dan nodig. Maar kwam pas na het weekend binnen.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna