Snel en degelijk

Complimenten voor snelle levering

Snel het juiste geleverd

simpele bestelling gevolgd door snelle levering

Super snel in huis

Ik had nog geen ervaring met dit bedrijf. Bestelde schoenverf en had er een vraag over. Heb de app geïnstalleerd en mijn vraag gesteld waarop ik meteen antwoord kreeg. Snelle levering, goede verpakking. Het verven van mijn schoenen was een makkie. ( Video over de werkwijze) en een uitstekend resultaat. ( Heb een afbeelding via de app laten zien en dat werd gewaardeerd). Zeer aan te bevelen.

Inlegzolen besteld doen wat ze moeten doen, passen goed, goed prijs kwaliteiten snelle verzending.

voordelig en snel bezorgd

Goede leerverf dekt prima

Prachtige sokken van goede kwaliteit en voor een nette prijs!!

Gekregen wat ik wilde hebben

Zie boven

Goode keuze, goede prijzen, snelle verzending

Poets en schoenspanners , alles in orde.

Prettige klantenservice en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering. De veters waren uiteindelijk niet helemaal naar wens, maar dit werd keurig opgelost.

snel en volgens verwachting

Zeer snel de juiste veters geleverd

Dankzij de goede site kon een verantwoorde keuze worden gemaakt voor langere veters voor de pas gekochte wandelschoenen

Goede producten, snel geleverd

Precies gevonden wat ik zocht. Goede afhandeling van de bestelling.

Prima verzorgd

De site ziet er top uit.

Zeer uitgebreide veelzijdige keus van artikelen en zeer snelle levering.

De artikelen die ik had besteld voldoen geheel aan mijn verwachting en werden zeer snel bij mij thuis bezorgd.

Onberispelijk!

De bestelling heb ik goed ontvangen.

waardeloos

ik heb geen bestelling gehad ging met de post fout en na klagen word er gewoon niet meer gereageerd op mailtjes die je stuurt. is meer dan een week geleden dat ik een bestelling had gedaan en nog steeds niks binnen geen antwoord helemaal niks . zou maar goed uitkijken om hier wat te bestellen. ben blij dat ik niet vooruit had betaald

Veters besteld en ontvangen. Goed op de hoogte gehouden.

super

Veel keus en snelle levering

Juiste product snel bezorgd

Helaas is een van de bestelde leren veters snel gebroken. Wellicht uitgedroogd?

snel geleverd

Is wat ik besteld had en snel geleverd

Snelle bezorging

De veters zien er mooi uit en werden de volgende dag bezorgd. Super!

Veel keus, nette prijs, snelle levering

Speciale Bama outdoor wax . In winkels nergens bijna te koop maar via ShoeSupply altijd leverbaar. Nette prijs en snel bezorgd.

Prima zooltjes

De zooltjes zijn precies wat ik zocht.

Uitstekende hiel verhoger

Doet wat het moet doen. Goede afwerking

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna