redelijk tevreden

Bestelling prettig en vlot afgehandeld. Eén aandachtspunt: het bestelde product (gel inlegzooltjes) zat in een veel te grote doos. Paste maar nét door de brievenbus. Kon de helft kleiner. Al met al redelijk tevreden.

Zeer goede service en goede producten!

Klantvriendelijk, behulpzaam snelle service en veel goede producten. Kortom Top!

In goede orde ontvangen

Een tevreden klant

snel en goed

prima geleverd

Gewoon top!

Goede kwaliteit voor een nette prijs. Snel en correct geleverd. Volgende keer weer!

Uitstekend en betrouwbaar.

Ik had de order ietwat laat. Moest daardoor in winkel nieuwe sport schoenen kopen. Zending helaas moeten retourneren. Kan gebeuren. Met vr Gr.

was netjes op tijd

de zooltjes zijn perfect

Dijne veters

Het zijn fijne veters. Het moment vanlevering was wat onduidelijk. Zo kreeg ik van u bericht dat ze op dinsdag geleverd zouden worden en van Post nl dat ze op donderdag geleverd zouden worden en kreeg ik ze op woensdag. Maakte in dit geval niets uit.

Uitgebreid assortiment schoensmeer, snel geleverd.

Ruim assortiment en een van de of zelfs de goedkoopste van Nederland. Jammer dat schoenpoets nergens in grotere verpakking dan 50ml te krijgen is.

Prima, maar krap product.

Zooltje is gemakkelijk aan te brengen, werkt prima, maar had iets groter gekund.

Prima zooltjes van degelijk leer.

Goede producten en echt snel geleverd.

goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit sokken voor een redelijke prijs met een snelle levering

Keurig op tijd bezorgd!

Prima.

Blitz man!

Blitz man!

Zeker een tweede bestelling waard.

Het aanbod van artikels is enorm groot. De omschrijving is quasi volledig. Eerste bestelervaring prima.

goede service. de link in de verzonden mail werkt niet.

Heel tevreden

Alle producten die ik heb gekocht, voldoen te 100% aan mijn verwachtingen. Snelle en goede bezorging.

Prima zooltjes

Heb 2 zooltjes gekocht. Zijn mooi afgewerkt en goed geprijsd

Kwaliteit en snelle levering

De beste inlegzooltjes voor doorgezakte voeten.

Prima !!

Great webshop

I was looking for Famaco 1931 premium products and found them here. I recommend this shop!

Correcte levering

Ik kan mijn schoenen weer aan zonder pijn, eindelijk!

Snelle service, met de zooltjes was ik al bekend, werken bij mij erg goed

Geen op of aanmerkingen

Bestelling ging vlot en heb het product zonder vertraging ontvangen.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna