Te laat met bezorgen

Te laat met bezorgen

Levering 2x vertaagd, na eigen aangeven pas verstuurd

Bestelling was een week vertraagd, na nog een week zelf maar achteraan gegaan en ze wachtten op een levering uit het buitenland. De volgende dag lag het echter op het ophaalpunt. Dit is 2x voorgevallen

Beter dan alle andere webshops

Na prijsvergelijking, kwam ShoeSupply het goedkoopste uit de bus! De spullen, een schoenlepel en spray voor leer, werd snel geleverd.

Snelle levering ondanks bericht dat t iets langer duurde

Goede producten, ruime keuze. Snelle levering ondanks dat ik bericht kreeg dat er 1 artikel niet op voorraad was.

Super snelle service

Hele snelle verzending. Alles was goed verpakt.

Snel en correct!

Goede service, keurig op tijd

Website goed voorelkaar, makkelijk om te bestellen. Zooltjes die ik zocht zijn super.

Ruime keuze

Een fijne website met een ruime keuze aan onderhoudsmiddelen. Het gebruik en de werking van de middelen wordt duidelijk uitgelegd.

prompte levering

bestelling werd adequaat behandeld en levering volde onmiddelijk - geen enkel probleem ondervonden !!

Levering netjes verpakt

De levering was redelijk oké (niet de volgende dag zoals bij de bestelling stond). Bij wat ik besteld had zat geen beschrijving dus daar moest ik zelf achteraan. Daarnaast waren de materialen niet lang genoeg om te bevestigen. Heb alles teruggestuurd. Ik kreeg wel snel antwoord op de vragen die ik had en het retour werd goed afgehandeld.

Prima en snel bezorgd

Snelle en goede afwikkeling van mijn bestelling

Goed gegaan alleen post nl was langzaam levering werd iedere keer verplaatst

Scherpe prijs en snelle bezorging

Scherpe prijs en snelle bezorging

Overzichtelijke site, bestelling snel binnen

Overzichtelijke site, bestelling snel binnen

Goede producten en snel geleverd!

Prettige site voor alle spullen voor schoen onderhoud

Perfect en goede service en afhandeling

Perfect geregeld

Website duidelijk.

Snelle levering en top prijzen

De shoenpoets die ik normaal bestel bij Santoni, is absurd duur geworden. Bij shoesupply een zeer goed alternatief gevonden,

Alsof je op kussentjes loopt

Laarsjes gekocht maar heb eigenlijk een tussenmaat...daarom deze zooltjes gekocht en het zit perfect !

Vlotte levering van prima produkt

Prima allemaal.

Waren de goede veters

ShoeSupply doet precies wat het klant laat weten.

Onmiddellijk en perfecte levering

Onmiddellijk en perfecte levering