Perfecte service, snelle levering

Bijzonder correct, klantvriendelijk en goeie producten

snel

Ik had de verkeerde maat besteld. Ze kwamen met een super klantvriendelijke oplossing. Verder groot assortiment en snel geleverd.

Snelle levering en goede zooltjes

Perfect zeer snel geleverd

Goed spul en zeer snel geleverd

Fijne veters en oersterk.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Super en ze denken mee

Alles ging goed totdat Post.nl in beeld kwam. De kwaliteit van de dienstverlening door Post.nl is gewoon slecht. Melding dat de zending afgeleverd is op het adres is gewoon een leugen. Er was niets afgeleverd terwijl we dringend om deze leren veters verlegen zaten. Gelukkig bood ShoeSupply aan om, indien Posst.nl opnieuw niet zou leveren, zij ons zouden helpen. Gelukkig is alles toch nog goed afgelopen.

Heel tevreden

Het product komt overeen met de omschrijving. Het werkt ook heel goed. Top

Goed afgehandeld

Het juiste product waar ik naar zocht, en volgens schema afgeleverd.

Top levering

Ervaring was zeer goed

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik zocht al een poos naar veters van 150 cm in de kleur cognac. Gelukkig had ShoeSupply deze. De veters zijn perfect en weden snel geleverd.

Goede en snelle service

Had nieuwe veters nodig voor mijn boots, Jeetje wat een kleuren keuze, die van 150cm moest ik hebben en ze paste perfect. Ergens anders proberen te krijgen maar niemand had die maat.

Netjes en correct!

Ben zeer tevreden over het bestelde product. Netjes verpakt en verzonden.

Uitstekend!

ShoeSupply had de onderhoudsmiddelen waar ik naar op zoek was op voorraad tegen goede prijzen. De producten werden netjes verpakt geleverd op afgesproken datum. Prima!

Hebben alle denkbare kleuren en afmetingen. In de winkel geen voorraad of juiste kleur/afmeting. Bij shoesupply wel.

Prima produkten en service

Goede informatie verstrekt bij ieder produkt. Ook prompte klantenservice.

Snelle service en goede prijs

Zooltjes voor mijn loopschoenen besteld. Prima prijs en snelle service.

Snelle goede levering

Alles perfect

Zeer goed webshop

Een paar inlegzolen had een productiefout en waren daarom niet bruikbaar. Duidelijke fotos waren het bewijs daarvan. Shoesupply heeft dit op de enige juiste manier opgelost. Nogmaaals bedankt voor de zeer goede service.

Mwa

Ze hebben nog ergens een doos gevonden die ze hadden liggen van iemand die wat had terug gestuurd en daar bijna een rol plakband omheen gedraaid. Want zo zag de buitenste doos eruit. De verpakking van de veters zelf was bij beiden al open geweest, ook niet de bedoeling lijkt me.. maar de veters waren wel nog goed gelukkig.. Materiaal is dus wel goed alleen hoe het aankomt is maar de vraag..

Snelle verzending, product zoals beschreven

Niks op aan te merken, helemaal goed

Toch niet helemaal duidelijk welke afmeting ik nodig had

Ik heb gezocht op leren veters XL. Daar kwamen jullie als bovenste uit. Ook nog gezocht of er een grotere variant was op jullie site, maar dit was de grootste. Dus heb ik ze enthousiast uitgepakt (verpakking ging er niet makkelijk af) en in de schoen/laarzen gedaan. Je voelt hem al, ze passen niet. Ik weet niet wat er XL is aan deze veters. XL is voor mij nog altijd de grootste maat.

Alles in orde.

Keurig

De problemen met postnl werden keurig begeleid

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna