Vooral de extra warme zooltjes zijn top!

Het product voldoet aan de verwachtingen. Prima kwaliteit en goed ingepakt.

Volgens verwachting geleverd

Snelle levering zoals beloofd. Goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Aanrader

Ben tevreden

Snel geleverd.

Niet tevreden over dit product

Hoge pumps gekocht.Zocht iets om verschuiving van mijn voet tegen te houden.Door de hoogte van deze pumps schuift mijn voet naar voren heen.Deze product zou dat dus voorkomen,maar mijn voet schoof nog steeds naar voren heen.Dus niet tevreden,vooral omdat ik het nodig had voor een feestje.

Heel tevreden

Product was vlot te vinden op de website en binnen de kortste tijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Moest mailen voor het verstuurd werd

Ik kreeg wel een verzendbevestiging, maar geen t&t en ik ontving niks. Nadat ik mailde werd bevestigd dat er wat mis was gegaan, snel daarna ontving ik het wél. Kan gebeuren, maar dit is natuurlijk ook weer niet een goede ervaring.

Perfecte levering en product

Blij met de aankoop

Goede website, correcte vlotte aflevering

Positief

Goede webshop, snelle afhandeling

Vlotte service

snelle levering en goede service

Snelle levering. Prima service en goede producten

Fijne website, alles lekker duidelijk. Snelle levering!

ShoeSupply levert snel en correct. Ook erg prettig dat er een goede correspondentie gevoerd wordt mbt de levering. Minpuntje is de vrij hoge verzendkosten voor brievenbusleveringen.

Controle voor verzenden wees uit dat er een verkeerd artikel in de verpakking zat. Bestelling was daardoor iets vertraagd maar dat werd netjes gecommuniceerd. En vervolgens volgens afspraak geleverd.

Zitten niet fijn

De verhogingen voor onder de voorvoet waren te hoog voor mij.

De site om mijn pakket te volgen deed het niet. Het bestelde product is goed.

Ik kon niet volgen wanneer mijn pakket zou komen. Ik moest post.nl bellen voor de code om mijn pakket uit de automaat te halen. De verwijzingssite kreeg ik niet open.

Prima niets om op te merken!

Snel geleverd. Alleen post-nl werkt niet mee dag later bezorgd, komt meer voor bij deze organisatie.

Heerlijke sokken

Goed assortiment

Ruime keuze uit goede zolen en informatie! Snelle levering!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna