Jammer dat er niet duidelijk op de site staat dat, hoewel je aangeeft achteraf te willen betalen, de betaling eerst door ShoeSupply ontvangen moet worden voordat men de bestelling verzendt

Lekkere warme inlegzolen!

Als je snel koude voeten hebt zoals ik, zijn deze inlegzolen een uitkomst!

keurig bericht gestuurd dat het even niet voorradig was!

aanrader

aanrader

Veel keuze, prima produkten en snel verzonden

Erg blij met mijn warme wollen zooltjes, zo heb ik een paar tweedehands schoenen weer nieuw leven gegeven en mijn versleten zooltjes vervangen. Zo hoefde ik niks weg te gooien!

Bestelling uitstekend

De artikelen waren zoals beschreven op de website, en kwamen op tijd binnen.

Vlotte levering van de bestelde goederen.

Prima website waarop ruim assortiment overzichtelijk gepresenteerd wordt. Zorgvuldige levering op afgesproken dag en tijd.

Snelle service en goed product. Zeer tevreden klant.

Snelle service en goed product. Zeer tevreden klant.

Positief, snelle levering

Positief, snelle levering

Nergens goedkoper

Snelle levering alles TOP geregeld. En,!!!!!!! TOP KWALITEIT.

Zending niet ontvangen krijg geen contact met klantenservice

Mijn zending zou afgelopen zaterdag 29-10 in de brievenbus zijn gegooid. Dit is niet het geval, niks ontvangen. 3 keer zelf contact opgenomen met PostNL, die weten het ook niet. Ik moet maar contact met de afzender opnemen. Er is inmiddels wel een case aangemaakt. App gestuurd naar Shoe supply want bellen kan niet. Ik krijg een netjes bericht dat de zending is afgeleverd. Nee dat is het niet, ander zou ik niet aan de bel trekken. -Daarbij had ik deze zending nodig voor een feestje wat ik die zaterdag had. Dus ik heb er nu niks meer aan. - Geen reactie meer ontvangen van Shoe Supply. Ik wil mijn geld terug en een reactie.

Had probleem met betaling en kreeg onmiddellijk een link die werkte. Bedankt

Goede ervaring

Fijne webshop. Goede shopervaring. Enige minpunt is dat je moet betalen voor de verzendkosten.

Mooie onderhoudsproducten voor je lederen schoenen.

De producten worden goed verpakt verzonden.

top snelle service

top snelle service

Goed en snel

Kleine bestelling, maar toch... goede en snelle levering.

fraai resultaat !

Een grote ouderwetse leren fauteuil die door verwaarlozing qua onderhoud volkomen was uitgedroogd en barsten vertoonde is met de Rapide lederdressing weer enorm opgeknapt en heel toonbaar geworden. Of de sterkte van het materiaal hiermee ook is behouden of weer is toegenomen zal de tijd uitwijzen, maar wij zijn met het huidige resultaat van de behandeling in ieder geval heel content. Het zichtbare resultaat is een stimulans om ons wat zorgzamer te gedragen ten opzichte van onze oude spullen en zullen de fauteuil binnenkort weer eens een herhalingsbeurt geven.

Snelle bezorging, prima product.

Alles wat ze beloven (en ik bestelde) maakten ze waar!

Eenvoudig te bestellen met duidelijke contouren, prijzen en beloftes die men waar maakte. Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Meer dan ooit top services!

Heel erg slecht

Pakket nog steeds niet bezorgd bij, Verzendadres Cigo Borries Kroeks Ed Heesbeen Het Kleine Loo 386 2592CK 's-Gravenhage Slechte communicatie van ShoeSupply.eu en PostNL

Handige site en goede producten

Een goede site en producten snel te vinden en prima producten

Goede en nette service

Super snel mooie veters

Snelle en overzichtelijke website ,vlotte afhandelingen en snel geleverd top

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd!!!

Snel gekocht en snel geleverd

Makkelijk bestellen via de site, heel duidelijk. Korte levertijd, netjes verpakt. Heel tevreden!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna