Snel en correct

Zie boven

Correcte levering

Duidelijke site

Quick and complete!

Every thing I ordered was complete and was fine quality. I’m a first time buyer so it was trial. Not disappointed! Thanks shoe supply!

Heel goed product!!

Ik liep steeds slechter op mijn wandelschoenen, dan dit zooltje en dan weer dat... Ik ben nu pas weer goed gaan lopen door de zooltjes van shoe supply... Ben er blij mee... Ik bestel nog een paar voor mijn andere schoenen!!!

Tevreden klant

Goed verpakt en mooie producten

Top teensokjes

Snelle verzending. Gewoon in de brievenbus. Fijne kwaliteit teensokjes. Zitten heerlijk. Ik ga er nog meer bestellen!!!

Veel keuze goede kwaliteit

Hier vond ik alles wat ik zocht in 1 winkel.

Levertijd niet waargemaakt

Levering behoorlijk later

Snel, goed, uitstekend materiaal

Snelle afhandeling, goed verpakt en gewoon perfecte kwaliteit, een aanrader!

In mijn omgeving geen winkel die poets of crème voor schoenen verkoopt. Dit is een fijne en snelle manier om er aan te komen

Highly recommended

Fast delivery. Everything ordered was perfect. Good packaging.

Goede producten en snelle levering

Veters besteld, kon ze verder hier nergens vinden, grote collectie veters. Snel geleverd

Goeie website, kwaliteit en snelle levering

Kwaliteitsproducten voor een nette prijs

Prima produkt en snel in huis.

Niet behulpzaam

Bestelling is nooit aan gekomen, volgens post.nl bezorgd , helaas niet bij mij. Ik moet nog maar geduld hebben zeggen ze bij shoesupply

Prima product en goede levering

Werkt perfect op leder. Prima levering vis track and trace en goed verpakt

Zending niet ontvangen

Zending niet ontvangen

milieuvriendelijk

De bezorging en informatie was goed. Wat mij vooral opviel was dat de bestelling in een kleine verpakking zat waar het precies in paste . Ik krijg als in online bestel een mail met de pakbon omdat er minder papier gebruikt moet worden. Vervolgens krijg ik de bestelling in een veel te grote doos opgevuld met papier. Ik wil U bedanken voor de milieuvriendelijke verpakking. Dank u wel.

Heel snel geleverd

Fijne ervaring

Snelle levering en goed spul voor mijn schoenen

Bestellen, betalen en afleveren probleemloos. En snel. Goede crème!

Telaat bezorgd

Voor 20 00 besteld volgende dag geleverd niet dus... 1keer en nooit weer

prettig gebruik verlicht mijn hielspoor

De zooltjes aangeschaft om mijn hielspoor te ontlasten, ze werken perfect en dragen comfortabel.

snel, informatief, correct en supervriendelijk

zie hierboven

Grasweg 1 B