Groot assortiment en na bestellen was het direct verzonden!

Efficiënt

Verzorgde, vlotte levering. Duidelijke website.

Bij het erin doen al kapot

Toen ik de elastische veters erin deed, is er meteen 1 hard uiteinde van een veter kapot gegaan. De rest was daarna wel handig in gebruik maar toch jammer dat er één zo snel kapot is gegaan

tevreden over de service en over het product

tevreden over de service en over de prijs/kwaliteit van het product

Snelle service en geweldige klantenafdeling

De bestelling die ik had gedaan werd snel geleverd. Toen kwam ik erachter dat ik zelf een stomme fout had gemaakt en die is kostenloos opgelost in recordtijd. Ik weet waar ik voor mijn lederbenodigdheden heen ga voor zolang als ze bestaan, meer dan goede webwinkel!

Snelle levering en goed product

Kwalitatief goed product. Tevreden

Levering op tijd bezorgd en voldoet aan mijn verwachting

Snelle levering en product is exact conform omschrijving

Uitermate teleurstellend.

Anti-slipkousjes voor mijn moeder besteld en betaald. Echter zijn ze nooit geleverd.

Goede producten, levering later dan aangegeven

Levering was dag later dan aangegeven waardoor ik de zooltjes niet op t moment binnen had dat ik ze nodig had. Producten zijn prima

Mooie spullen, goede prijs

Snel geleverd, mooie kwaliteit spullen, groot assortiment. Top.

Helemaal top

Alles goed verlopen. Snelle levering!

Goede ervaring

Aankoop was echt zoals beschreven stond

Goede snelle service

Ik ahd een winkelwagen vol. Alles in 1 keer snel geleverd.

Comfortabel.

Ze zitten heel comfortabel.

Goede ervaring

Snelle levering en prima producten

Service en levering naar behoren, niets op aan te merken.

Veters besteld met een bus waterafstotende spray. Dit om de verzendingskosten te doen verdwijnen voor maar 2 euro extra. Bestelling was in orde.

Snel

Snel en keurig verpakt.

Snel en eficiente

Kleuren kloppen niet - geen reactie op mail

Veters besteld. Bij aankomst blijkt de kleur van de veter totaal niet te lijken op de kleur van de afbeelding. Klantenservice e-mail wordt niet op gereageerd.

Bestelling ontvangen

Bestelling was niet goed ingepakt, 2 dingen konden niet kapot, 3de ding wel en is dus helaas ook kapot aangekomen. Deksel van spuitbus in 5 stukken en de bus is helemaal ingedeukt.

Nog niets ontvangen

Bij de post ligt het probleem. Shoesupply heeft pakketje wel afgeleverd bij post. Maar tot nu toe nog niets ontvangen.

Binnen een paar dagen mijn bestelling ontvangen.

Ik heb een knobbeltang besteld en die had ik binnen een paar dagen in huis. Het is precies wat ik nodig had.

Goede kwaliteit voor aanvaardbare prijs.

Veel keuze om juiste artikel te vinden. In mijn geval leren veters in de juiste kleur.

De bestelde veter had ik snel in huis. Duidelijke omschrijving op de webshop en artikel was ook goede kwaliteit.

Goede ervaring

Goed product en snelle levering

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna