Topservice

Topservice! Snelle levering.

prima kwalitiet producten

Er is een ruime keuze aan producten. De kwaliteit van het product is uitstekend. Overzichtelijke webwinkel en snelle en correcte levering.

Niets op aan te merken

Product als omschreven, snelle en goede bezorging!

Makkelijk en snel

Super, super slechte kwaliteit leten veters.

2 paar leren veters gekocht. (1 paar voor de zekerheid) Alle 4 stuks in 1 week tijd verrot getrokken alsof t dunne reepjes stof waren. Wat een sof:( Liefst geen enkele ster maar het moést ingevuld worden.

Heel veel keuze en snel geleverd.

zeer goed

goed georganiseerd, correcte verwerking en accurate informatie en opvolging

Goes

Goed geregeld en snel bezorgd

Snel doeltreffend en een uitgebreid assortiment

Besteld snel antwoord en snel verzonden

Overzichtelijk en makkelijk

De site is overzichtelijk en je kunt makkelijk navigeren.

Prima webshop

Twee kleuren schoensmeer online besteld. Veel keus op de website. Snelle levering, Goede kwaliteit.

Goede prijs, vlotte verwerking en keurig op tijd!!!

Prettige online shop.

Ze zien er goed uit, en draagcomfort is goed.

Mijn ervaring, over deze dit soort schoen(en) heb ik zojuist al weegegeven, maar wil er nog aan toevoegen, het merk, daar word ik warm van.

Ik zocht een specifiek schoenzooltje en deze was hier te verkrijgen. Helaas was er maar 1 van op voorraad, maar paar dagen later per post ontvangen, netjes verpakt.

Snel geleverd; ideaal voor kinderen!

Helemaal blij om van het veters strikken af te zijn; en de schoenen zien er weer helemaal leuk en nieuw uit met mooie kleurtjes!

Snelle levering en hoge kwaliteit

Levering volgens bestelling zonder verassingen. Zoals het hoort. Complimenten

Niet duur , en product is heel goed

Duidelijke webshop, snelle levering en goede communicatie

Positief

Perfect!

De schoenen die mijn zoon al zo lang wil, voor een uitstekende prijs, zelf gekozen bezorg moment, keurig verpakt! Makkelijk bestellen op de website. Helemaal happy!

Super snelle levering

Binnen 1 dag al binnen!

Te smal

De zooltjes zijn van goede kwaliteit maar lopen té smal uit naar achteren

De voorvoetsokjes besteld om in laag uitgesneden pumps aan te doen. Jammer genoeg waren ze iets te lang en kwamen onder de voorkant van de schoen uit. De sokjes waren snel geleverd.

Snel

Zoals beloofd op site

Goed en snel

Produkten voldoen aan de verwachtingen.

Uistekend

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding voor de grijzecplatte veters!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna