Precies wat ik zocht

Keurig afgehandeld en prachtig product voor een heel redelijke prijs

Sokjes voelen goed aan. De levering en tijd was goed.

loopt goed

fijne zolen

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen, snelle en correcte levering.

Snelle, correcte service

Snel verzonden, correct afgehandeld

Foutje

Helaas kreeg ik van de twee setjes veters er maar een geleverd. Daarna gebeld. Daarna de volgende dag een setje is alsnog geleverd. Dus dat is een goede service

Snel geleverd en wat loopen ze heerlijk

Was op zoek naar nieuwe schoenen en kwam toevallig op deze site terecht. Eerst was ik beetje sceptisch omdat sommige prijzen erg aantrekkelijk leken. Maar omdat je op verschillende manieren dus ook PayPal en achteraf kon betaalen ging ik een bestelling plaatsen.. volgende dag had ik mijn 2 paar schoenen al in huis. Zo snel had ik het niet verwacht. Jullie hebben een nieuwe klant bij. Top

Alles goed afgehandeld

Prima website, bestelling snel in huis, retour regelen ging gemakkelijk en in een prima tijdsbestek het bedrag terug ontvangen.

Het bestelde voldoet geheel aan de verwachtingen

Prima bezorging en snel

Goed product en levering op tijd

Goed vlug product is goed

Teensokken alleen bij jullie verkrijgbaar Schoenen winkels en andere winkels nergens verkrijgbaar

Ging prima alleen 1 dag later als toegezegd.

Vlot geleverd.

snel en goed

De site is helder, het betalingssysteem ook. Goede prijzen en supersnelle verzending. Communicatie (track and trace en dergelijke) ook top!

Snel

Prima in orde

Snel en verzorgd

Goed verzorgd pakketje, precies wat ik zocht!

Snelle levering, niet duur

Mijn bestelling is snel geleverd. Ben tevreden!

Heel tevreden, en veel goedkoper dan bij andere

Snelle levering goed verpakt precies zoals verwacht

Service en levering zoals het hoort

Goede site, snelle service

De site is duidelijk l, de kleur op de site komt goed overeen met de daadwerkelijke kleur. Dit was voor mij namelijk een gok maar deze gok heeft goed uitgepakt. Ik wilde mijn witte trouwschoenen in een magentakleur verven, een tint die ook in mijn trouwpak zit. Dit is supergoed gelukt

Product zoals verwacht, prima levering

Bestelling wordt zelfde dag verwerkt, maar verzending kan wel later zijn indien er een weekend overheen gaat. Dat was jammer.

Vlotte levering

Tevreden met het product. Goede prijs

Uitsekende service en snelle levering

Inlegzolen voor mijn wandelschoenen besteld, lopen heerlijk.

Op tijd jd geleverd, goed product

Alles ok.

Grasweg 1 B