goede communicatie en op tijd geleverd

ruilen geen probleem en de vlg dag goede artikel binnen

Hadden wat ik wilde en in juiste maat

Na lang zoeken eindelijk gevonden wat ik zocht op shoesupply. Nette afhandeling en normale prijzen. Pakket eenvoudig te volgen met track en trace.

Order te laat verstuurd

Op donderdag middag een paar zooltjes besteld waarbij aangegeven werd dat ze gelijk dezelfde dag verzonden zouden worden. De zooltjes zijn uiteindelijk niet dezelfde dag verstuurd waardoor ik ze pas op dinsdag ontving ipv de vrijdag daar voor.

Goede spullen, snelle levering.

Voor het eerst bij dit bedrijf besteld en dat ga ik de volgende keer zeker weer doen. Ruim assortiment en snelle levering.

Alleen de verzendkosten waren duurder dan het product

Duidelijke website en vlot geleverd

Duidelijke website en vlot geleverd

Keuze in wat ik nodig had, snelle levering

Zalig zachte sneakersokjes.

Ik kocht meerdere paren bamboo badstof sneakersokjes. Kwaliteit is erg goed en ze zijn lekker zacht. De site van de shop is duidelijk en overzichtelijk. De bestelling liep vlot. Waarom dan geen 5 sterren. De enkele reden is de minder vlotte levering. Een klein werkpuntje Groetjes Alain

Precies wat ik nodig had, fijne kwaliteit en snel en netjes geleverd. Niets op aan te merken.

Uitstekend.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd in stevige verpakking. Schoenpoets besteld, werkt geweldig.

Goed overzicht en redelijke prijzen.

Goed overzicht en redelijke prijzen.

Alles netjes verpakt

Product ontvangen zoals omschreven en binnen levertermijn. Ook ontving ik een bevestiging van de bestelling met track en trace.

Goed product tegen redelijke prijzen. Alleen jammer dat er geen rekening is gehouden met mijn voorkeur van dag van levering en het pakketje werd bezorgd op de dag dat ik niet thuis was.

Snelle levering ,producten zoals verwacht !

betrouwbaar en snel Top!

Snel en correct

Snel en correct

perfect

Snelle en correcte service!

Snelle en correcte service!

Uitmuntend

Snelle levering, past in brievenbus, precies wat ik zocht

Super snelle levering

Je herkent het misschien wel?…. Trek je je schoenen aan en breekt één veter.. Direct besteld veters en twee kleuren crème en volgende dag in huis. Top!

Vriendelijke medewerkers en niet opdringerig

Vlotte levering

Prettig vlotte levering, goed verpakt, prima service.

Ben heel tevreden passen goed en blijven perfekt aan de voet zitten.

Correcte en snelle levring

Zie boven