Kon hier nergens meer schoensmeer krijgen in die ouderwetse blikjes. ShoeSupply.eu had ze nog wel voor mij. Direct een paar blikjes besteld.

Voldoet volgens afspraak

Sterke en klassieke veters Alles volgens beschrijving

Vorige week product besteld, niets geleverd

Vorige week product besteld, niets geleverd, geen informatie, geen berichten, behalve dit formulier

Goede producten en snelle levering

keurig op tijd geleverd en goed geïnformeerd

Spullen keurig op tijd ontvangen en goed op de hoogte gehouden van de levering. Geen onnodige informatie gewoon duidelijk en goed.

Snelle en correcte afhandeling

Snel geleverd en producten zie er goed uit.

Optijd geleverd en de juiste bestelling

top

besteld ...zeer snel geleverd, en het is wat ik ervan verwachte. Loopt weer heerlijk !

Goed en netjes ingepakt en op tijd geleverd

Top bedrijf

Uitgebreid assortiment tegen betaalbare prijzen en snelle levering

Prima bezorgd

Netjes verpakt ,snelle levering ,in brieven bus is fijn;. Dank u .

Fijne teensokjes en snelle service. Een dikke 9

Zwemshort past goed dus alles naar wens

Super snel ontvangen

Zal zeker aanraden

Snelle levering, goed product

De veters zijn van goede kwaliteit en levering is snel.

Blij

Heel blij! Ik heb de schoenen ontvangen en ik ben er erg blij mee! Gelukkig dat ik de reviews had gelezen, want idd moet je een maat kleiner kopen dan je eigenlijke maat. Maar nogmaals ik ben er superblij mee.

De bestelling verliep vlekkeloos.

Ik heb twee potjes schoencrème besteld en die kwamen keurig in een doosje bij me thuis.

Excellent service

You were able to supply a product that I could not find in local sho shops or at the cobbler. Well done.

Goede producten

De bestelde producten voldoen prima en heb er oude sneakers van mijn zoon weer als (bijna) nieuw mee gekregen

Makkelijk te bestellen en een snelle levering vering.

Ik wist al snel dat ik bij jullie moest zijn. Prijs en het leek mij betrouwbaar. En dat na een snelle levering inderdaad gebleken. Dank daarvoor.

Niet op de beloofde dag geleverd

Wordt vaak op webshops beloofd dat als er op een werkdag op een bepaalde tijd wordt besteld dat de volgende werkdag wordt geleverd. Ook hier was dat niet het geval.

De snelste levering ooit

Bestelling geplaatst en 5 minuten later bevestiging van post.nl dat pakket onderweg was.

perfecte maat

Loop al 1 week met de steun zool geen las meer van vermoeide voeten

Los productos llegaron a tiempo y en perfecto estado.

Es la primera vez que he realizado un pedido y el resultado ha sido totalmente satisfactorio.

• ¿Nos recomendarías?

duidelijke website en snelle bezorging

via de site kon ik snel de juiste producten vinden en deze werden snel geleverd.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna