Snelle levering, goede kwaliteit

goede snelle levering

goede snelle levering

Doet wat er wordt gevraagd

Order wordt goed afgehandeld. Je wordt netjes ingelicht over uitstel van levering en de oorzaak daarvan.

Goede service en snel bezorgd

Ik had de bestelling snel binnen en een goeie service gehad

Hele fijne inlegzooltjes en ook zeer tevreden over de snelle levering!

Een goede webshop

Duidelijke site ruime keuze goede aanbiedingen mooie kwalitatieve producten goede prijzen. Snelle levering Blij dat ik deze site gevonden heb.

Snel geregeld en nette prijs

Goede site, snel geregeld

Mijn schoenen zijn eindelijk opgeknapt met robuuste KiWi schoensmeer.

De schoensmeer die ik tot nu toe gebruikte, toonde al na enkele dagen slijtage en daardoor zeer vlekkerige, slordige schoenen. Ik ben op zoek gegaan naar meer "ouderwetse" schoensmeer die zich sterker hecht aan het leer van de schoenen. Via de beschrijvingen leken mij de producten van KiWi het proberen waard. Mijn ervaring met KiWi schoensmeer (in het bekende ouderwetse blikje) is zeer positief, 5 sterren dus. Een aanrader want ook de prijs van het blikje is haast ouderwets, in ieder geval goedkoper dan de andere producten.

Makkelijk om te bestellen

Ruim assortiment aan veters. Makkelijk en snel te bestellen

Snelle levering, en vriendelijk aan de telefoon

Snel en juist geleverd.

10 op 10 .

Uitstekend. Ruime keuze en snelle levering.

Ruime keuze en snelle levering.

Niet de kleur die afgebeeld was

Snelle levering. Helaas was de kleur die ik besteld had meer beige dan roze. ik wilde de zacht roze , hetzelfde als mijn jasje. Om goed te kijken moeten ze toch uit de verpakking dus dit kan niet meer terug. Andere durf ik niet te bestellen omdat ik de juiste kleur dus niet kan zien. Mvg Annemiek

Prima levering. Op tijd en de juiste spullen

Eenvoudig bestellen, afleveren binnen de afgesproken termijn. Prima spullen.

Heerlijke zolen!

Ik heb schoenzolen besteld, voor in mijn veiligheidsschoenen.. en het loopt heerlijk!

Prima prijzen en snelle verzending

Goede selectie schoenen verzorging en accessoires voor een prima prijs

Netjes geleverd door de brievenbus

Netjes geleverd door de brievenbus dus hoefde er niet thuis voor te zijn.

Nette en vlotte afhandeling.

De spullen die ik nodig had heb ik makkelijk via de website kunnen bestellen. Ze zijn snel bezorgd. Het was goed verpakt en de spullen zijn zoals op de website aangegeven. Helemaal top!

Super comfortabele inlegzool.

Top - correct - betrouwbaar!

Na even zoeken , jullie gevonden met de fijne producten ,onderhoud schoenen en tassen ..blij mee! SUCCES

Snelle levering van kwalitatief hoogwaardig product.

Artikel snel geleverd. Product is uiterst solide en voldoet aan verwachting.

Bestelling en aflevering zij helemaal goed gegaan.

Prima niets op aan te merken

Bestellen gaat makkelijk en snelle levering

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna