Snelle correcte levering

Goede snelle levering

Mooie veters voor betaalbare prijs

Mooie veters voor betaalbare prijs Veters gekocht vanwege heupoperatie

snelle bezorging

snelle bezorging, goede kwaliteit goederen

Positief

Snelle service en hulpzaam met vragen

Prachtige en sterke elastische veters.

De elastische veters zagen er goed uit en voelden heel sterk en stevig aan. Bij het lopen bleven de schoenen prima zitten. Schoenen uitdoen was heel makkelijk, aandoen iets lastiger om dat de lip van de schoen wat naar beneden hangt, maar dit ligt aan de schoen. Dus: heel tevreden!

Supersnelle afhandeling, top!

Op dag 1 's avonds zeer laat besteld. Dag 2, bericht het was afgeleverd bij de vervoerder. Da3, ontvangen! Geen poespas. Duidelijke site, betalingsproces was heel duidelijk. Product beter nog dan verwacht en goed verpakt bezorgd. Zal er zeker weer bestellen.

Bezorging.

Bezorging na 4x wijzigen tijdstip, was brievenbus pakketje.

Perfecte service

Vandaag besteld, morgen geleverd

Mooie producten

Erg blij met de mooie producten die ik hier heb besteld.

Nette informatie over levering en duidelijke website

Overzichtelijke website en nette informatie over voortgang levering

Product was zeer bevredigend.

Prima zooltjes maar ze ruiken heel sterk

Ik heb inlegzooltjes besteld en deze zijn keurig geleverd en zitten prima. Ze hebben alleen een hele heftige “luchtverfrisser” achtige geur. Ik draag ze al een week en ruik het nog steeds. Zelfs de kamer waar ik ze neerleg ruikt ernaar. Dit zal persoonlijk zijn maar ik vind de geur misselijkmakend.

Great quick service

Ordered click shoelaces, easy to use. Thank you for being so quick in posting it me. Professional, quality and quick extremely happy !!

snelle verzending

De teensokjes zitten heerlijk, verkeerde kleur ontvangen en dezelfde dag retour gestuurd. Geld was binnen enkele dagen teruggestort! Goede service!

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering

Vond wat ik zocht bij shoesupply

Ik heb leuke muiltjes gekocht maar had er door de hakhoogte te weinig grip in. Ik ging op zoek en vond de siliconen antislip gelpads van het merk Bama bij shoe supply. Besteld en 2 dagen later bezorgd! Heel erg blij mee!

Goed!

snel bezorgt en producten werken erg goed!

Prima levering.

Ik had veters voor wandelschoenen nodig van een bepaalde lengte en dikte, lengte was duidelijk dikte is blijkbaar lastig, ze passen net. Wellicht betere maatvoering weergeven in dikte va de veter.

Na bestelling en betaling bericht dat het bestelde ook als brievenbus pakketje verstuurd kon worden, of ik dat wilde dat was goedkoper. binnen 3 dagen in huis en een terugbetaling van het verschil met gewone pakketpost. Fijn, een bedrijf dat meedenkt!

Volgende dag in huis

Snelle afhandeling en netjes verpakt Dikke duim voor jullie

Ruim assortiment met veel beschrijving

Goede website, veel keus, goede email info en snelle levering

Mijn bestelling was snel geleverd. Top

Heel snel en wat ik nodig had

Ik had de schoenveters van aparte kleur nodig. Eindelijk heb ik die gevonden !

Niet echt super

Aardige klantenservice maar verder was het geen succes. Ook moeizaam om mn geld terug te krijgen. Bij iedere bedrag wat ik retour moest krijgen ging er iets fout waardoor ik er achteraan moest bellen. Dan weer de aardige klantenservice aan de telefoon, en dan werd het wel opgelost maar vervelend dat het zo moeizaam gaat.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna