prima prijs-kwaliteit

De elastische veters zijn snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen

Prima geregeld

Makkelijke website, snel gevonden wat ik zocht!!

Goed product en snelle verzending

Heel tevreden met mijn inlegzooltjes. De schoenen die ik heb zijn iets te groot en nu passen ze perfect, daarnaast voelen de zooltjes ook nog heel prettig aan mijn voeten.

Schoen borstel

Het is goed alleen verwachte iets groter te zijn maar verder is prima geleverd

Vlotte aflevering bestelde artikelen

Goed product, keurig geleverd en nette prijs.

Ik zocht schoenveters van leder. Kwam bij jullie site terecht. En wat blijkt ; ik heb al een paar keer Dubarry schoenen gekocht bij jullie, ook tot tevredenheid!

Netjes en zorgvuldig!

Mijn bestelling is netjes en zorgvuldig ingepakt en verzonden!

Goede, snelle service

Goede, snelle service

Makkelijk bestellen en snelle levering

Bij Shoesupply.eu vond ik makkelijk kwalitatief goede producten die snel werden geleverd. Ook de retourprocedure ging snel. Mijn verbeterpunt zou zijn een online retour formulier of een kant en klare retour sticker voor nog meer gebruiksgemak.

Voldoende ook deze keer weer

vlotte levering, conform verwachting

Bestelling (veters) netjes en tijdig geleverd.

Een webshop om bij terug te komen!

Prima informatie via de mail, supersnelle reactie. Goede duidelijke website, makkelijk bestellen. Snel thuisbezorgd.

Overzichtelijke website, snel kunnen bestellen. Prima producten en ook nog snel :-)

Alles naar wens

Bestelling was op tijd en probleemloos. Weet niet hoe het zit zijn als ik een retour zou hebben, maar verwacht geen problemen.

Goede levering

Levering in 1 dag en retourneren ook gauw geregeld. Verzendkosten zijn laag.

Goede website waarop veters die ik wilde hebben duidelijk te zien waren zodat ik de juiste keuze kon maken

Goedkoop en snel geleverd. Opgehaald bij een PostNL punt. De keuze op de website is goed, hoewel, ik kon een paar Saphir producten niet vinden en moest ze elders bijbestellen.

Correcte en snelle levering

Bestelde artikelen zijn correct geleverd, waren meer dan keurig verpakt

Duidelijke website en vlot geleverd

De website was duidelijk en het artikel snel te vinden. De dag na de bestelling was het artikel al geleverd.

Goede kwaliteit, keurig op tijd, kortom prima

De overzichtelijke site, de bestelling is eenvoudig te plaatsen.

Aangekomen, maar te laat.

Volgende dag bezorgd, denk het niet.

Fijn

Product was naar verwachting. Snelle bezorging.

Zitten heerlijk lekker zacht..!!

Precies gekregen wat ik verwachtte

Snel en goede foto’s

Goede betrouwbare website.

Duidelijke website en snelle levering. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Aanrader!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna