De sokje zijn prima en de verzending was snel en goed.

Slecht

Leveren niet wat je denkt te bestellen. Klant is 3x duurder dan bij winkel

Mooie producten en snelle levering

Duidelijke website met veel producten.

Fijne site en snel geleverd

Makkelijk en snel.

Mooie voorraad en supersnel geleverd !

goede snelle service

Snel geleverd, goed assortiment

De biologische varianten eens geprobeerd en bevallen goed. De verpakking zou nog wel wat groter mogen.

Snelle service en levering

Snelle levering van het gewenste product tegen een schappelijke prijs

Ouderwetse blikjes schoenpoets besteld. Alles naar wens.

Prima site om te bestellen met leuke aanbiedingen om zonder bestelkosten je artikelen te ontvangen

Makkelijke levering door de brievenbus binnen een paar dagen

Prima sokken lekker zacht goed voor gevoelige huid en voeten.

duidelijke website en snelle levering

schoen verzorgings producten besteld. ruime keuze, snelle levering , keuze van afhaal lokaties vind ik altijd heel fijn!

Ik ben zeer tevreden snelle sevice en een mooie site met hele goede, mooie en langdurige kwaliteit ik ga het zeker aanbevelen in mijn fam/vriendenkring.

Positive.

Good communication from seller.

Vlotte levering!

Snelle levering, alles prima

Snelle levering, alles prima

Snelle probleemloze levering !!

Snelle probleemloze levering

Supersnel en keurig dikke pluim

Je besteld elastieken veters en krijgt er voor 1 schoen.. wie loopt er op één schoen?

goed en snel

goed product watik kocht bij jullie

Op tijd geleverd bedankt.

Top!!

Snelle duidelijk levering

Houden je via de mail goed op de hoogte. Ook de levering was precies zoals aangegeven

Ben oh zo blij met mijn zooltjes

Na enig vergelijkend onderzoek, koos ik voor uw site. Het is een hele mooie site met volledige informatie, goede afbeeldingen van uw producten. Heel toegankelijk is ook de prijs. Bovendien had ik mijn prachtige zooltjes keurig verpakt heel snel in huis, en vond ik ze in mijn brievenbus. Wát een gemak! Ga er binnenkort nog meer bestellen zodat ik in al mijn rechter schoenen, en dat zijn er nogal wat... een hakje kan plaatsen. En zo heb ik geen last meer van de scheefstand door mijn net iets te lange linkerbeen en loop ik weer opgewekt door het leven!

Goed product

Product doet waar het voor gemaakt is. Snelle levering,

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna