Slechte kwaliteit of puur pech

Veters waren netjes binnen paar dagen binnen, dus bestel en lever proces was prima. Alleen de allereerste keer dat ik de veter aantrok brak hij al. Nou?!! Dag €7 !!! Bedrag te klein om daar over te gaan zeuren. Dus geen opmerking over de aftersales

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Helaas iets te kort

Snel geleverd, goede kwaliteit veters. Helaas we iets te kort

Goed!

De levering ging boven verwachting erg snel en het product kwam in zeer goede staat aan.

Super handig

Snelle levering en goed product

Al heel snel nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik bericht dat het verstuurd was. De volgende dag had ik het in huis. Het product (witte lange veters) is zoals verwacht.

Uitstekend. Snel en goede producten.

Uitstekend. Snel en goede producten

Helemaal goed!

Goede aanbod en goede prijzen. Bezorging helemaal prima. Ik kom er zeker terug als ik weer zoiets nodig heb.

Betrouwbare webshop!

Betrouwbare shop, product binnen volgens genoemde levertijd.

Geleverd zoals opgegeven

Levering is prima verlopen en de kleur komt goed overeen met de site. Alleen de instructie op de website komt niet helemaal overeen. De veter is aan de lange kant. En ik heb de aantal gaatjes geteld. Maar het komt niet over een. Verder is alles prima.

Op tijd geleverd, zoals het hoort

Zie hierboven

Prima product.

Mijn werkschoenen lopen als pantoffels met de gelsoles. Aanrader!

Snel geleverd, goed verpakt, kwaliteit van de producten is ook goed.

Perfect zittend

Had een steunzooltje nodig om achillespees te ontlasten en werkt uitstekend

Fijne ervaring. Snelle levering

Snelle levering ‘ Ga zo door!..

alles correct en vlug geleverd

alles correct en vlug geleverd aan correcte prijs

Mooie levering via de brievenbus, jammer dat dit niet bij de eerste keer qua aanbod thuis, gelukt was.

Snelle bezorging

Artikel werd snel bezorgd en prijs/kwaliteit verhouding van het artikel was prima.

Snelle levering.

Snelle levering, maar de zooltjes zelf mogen wel iets breder zijn. Ik voel de zijrandjes bij het lopen. Ze mogen ook iets dikker zijn voor meer demping.

Snel verzonden, prachtig tongvilt

1e ste bestelling niet geleverd door Post-NL. Mail naar de klantenservice en binnen 48 uur 2e bestelling binnen.

Snelle levering en een goed product

De tongpads passen goed. XL of L lijkt groot, maar is geschikt voor een gemiddelde schoenmaat voor mannen (heb zelf maat 42 voor nette schoenen).

Prima netjes en vlot geleverd

Goed product precies zoals omschreven

Goede vriendelijke klantenservice

Goede levering en fijn contact

Uitstekende service gecombineerd met kwaliteit!

Na een zoektocht op internet met twijfel beland bij Shoesupply. Mijn vraag om advies via hun Whatsapp werd snel en vakkundig beantwoord. Bij de bestelling ging er (technisch) iets mis met de betaling, maar dat werd meteen opgelost en de volgende dag had ik het juiste product voor een betaalbare prijs in huis! Top!

Bezorging prima, productomschrijving onduidelijk

Bestellen en bezorgen ging prima en snel, heel prettig. Maar de productomschrijving (zooltje) was onduidelijk: er waren twee kleuren, grijs en bruin en die stonden ook op de verpakking afgebeeld, maar je kon geen keuze aanklikken. Uiteindelijk kreeg ik alleen de grijze. Had hierop toch wel graag invloed gehad.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna