Duidelijke website snelle levering

Op zoek naar specifieke kleur sneakerveters. Gevonden, besteld en zeer snel geleverd gekregen

Ja

Heb alleen problemen met de maat veters

Veel keuze, snelle levering.

Snelle levering, veel keuze.

prima product en snel geleverd

Tot nu toe ervaar ik zeker verlichting van mijn klachten van hielspoor. Het enige wat voor mij niet duidelijk is, of "het rondje" eruit moet of niet?

Mooie overzichtelijke website, maar bij het bestellen van schoencrème ging het mis

De website oogt prima, navigeren gaat goed, maar toch kreeg ik uiteindelijk de verkeerde schoencrème in huis, zwart ipv rood en dat zit in de manier van kiezen. Dus dat moet simpeler. Ik heb uiteindelijk opnieuw besteld en de zwarte gehouden.

Snel, goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk

Snel, goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk

Perfect zittende fijne zooltjes

Goed geleverd. Mooi en fijn produkt! Heb al jaren last van likdoorn aan mijn teen. Nu met deze memory foam zooltjes geen pijn meer! Een verademing.

Keurig en snel

Keurig en snel verzonden.

Snelle toezending en concurrerende prijs

PEDAG voetpads besteld. Met het door de pedotherapeut aangemeten exemplaar (kosten bijbestelde zooltjes € 96) als voorbeeld, zelf de pads op eigen zooltjes aangebracht. Tel uit uw besparing ! En wat het mooie is: mijn fabricaat bevalt beter.

Snel en keurig verpakt geleverd

Snel geleverd en goed product

Snelle service, Snelle de spullen in huis ( volgende dag )

Overzichtelijke site, goede prijzen, snelle levering !

Overzichtelijke site, goede prijzen, snelle levering !

uitstekend

prima producten en snel geleverd

Duidelijk, vlot, goede kwaliteit.

Alles klopt , de kleur schoensmeer, de levering, keurig verpakt

Eerste keer , kan iedereen aanbevelen

Prima webshop

Snelle levering. Prijs/kwaliteit is top.

prima.

Alles op een plek. Handig en snel geleverd.

Het product doet naar behoren, de prijs is laag, de verzendkosten zeer kort.

Niet heel snel

Heb 1 paar veters besteld en als ik naar de track en trace kijk is het nog steeds niet aan post.nl overgedragen voor bezorging. En vandaag wordt dag 5….

Levering langer dan verwacht

Had mijn aankoop de volgende dag verwacht maar het duurde langer voordat ze bij post.nl waren. 1 veter snel kapot. Ga daarover nog bij klantenservice in kontakt. Brievenbus levering, dus weinig extra kosten.

Snelle verzending en prima product

Voor een tweede keer heb ik TRG easy leerverf gekocht. Ook nu weer werd de bestelling snel verzonden. Het product is eenvoudig toe te passen met gegarandeerd resultaat. Echte aanrader, zowel het Shoe Supply als TRG easy dye!

prima en snel

alles zoals het moet duidelijke omschrijving en snel verzonden

Snel geleverd in goed recyclebare verpakking.

Mooie veters en snel geleverd

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna